کد خبر 261416
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

سردار رحیمی اعلام کرد؛

پلیس امنیت اقتصادی سردمدار مقابله با جرایم اقتصادی در کشور است

پلیس امنیت اقتصادی سردمدار مقابله با جرایم اقتصادی در کشور است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: امروز پلیس امنیت اقتصادی سردمدار و از عناصر اصلی مبارزه و مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی، در همایش رؤسای پلیس‌های امنیت اقتصادی کشور در مشهد، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با تدوین سیاست گذاری‌های اصولی و اساسی در راستای مقابله و مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی با شتاب در حال حرکت است گفت: امروز دشمنان بدخواهان ایران اسلامی در رأس همه برنامه‌ها و هجمه‌های و دشمنی‌ها خود جنگ اقتصادی را که شامل تحریم‌های ظالمانه و..... می‌شود را قرار داده‌اند و در این مسیر از هیچ کاری دریغ ندارند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی دشمنان مأموریت‌ها و مسئولیت‌های بسیاری را دارد، اظهار کرد: امروز پلیس امنیت اقتصادی سردمدار و از عناصر اصلی مبارزه و مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: امروز پلیس امنیت اقتصادی علاوه بر استقرار، توسعه و تعمیم امنیت در حوزه اقتصادی، مقتدرانه با مجرمان و مفسدان اقتصادی مقابله می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مسأله اقتصاد مؤلفه اصلی و مهم هر کشوری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش و عزم ما بر این است که با مقابله و مبارزه همه جانبه با جرایم و مفاسد اقتصادی اجازه ندهیم که برخی افراد فرصت طلب و زیاده خواه و در حقیقت زالو صفت با اقدامات محرمانه خود در حوزه اقتصادی شامل احتکار، پولشویی و..‌. امنیت اقتصادی کشور به چالش بکشانند.

سردار رحیمی ادامه داد: ما با خدای خود عهد بسته‌ایم که تا پای جان از امنیت شهروندان و مردم عزیزمان پاسداری کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت نقش خانواده، تاکید کرد: بدون شک نقش همسران شما همکاران گرامی در موفقیت‌های مختلف زندگی، بسیار مهم است.

سردار رحیمی با قدردانی از خانواده کارکنان حاضر در همایش، عنوان داشت همراهی و همکاری و همدلی خانواده‌های محترم همیشه اثر بخش و لازم و مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha