کد خبر 261338
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

کلاهبردار سابقه‌دار مراکز درمانی در دام پلیس

کلاهبردار سابقه‌دار مراکز درمانی در دام پلیس

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری مالی و سازمان یافته در مراکز درمانی یکی از استان‌های کشور خبر داد و گفت: تلاش پلیس جهت شناسایی دیگر همدستان وی ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به گزارشی مبنی بر کلاهبرداری مالی و سازمان یافته در یکی از مراکز درمانی استان‌های مرکزی کشور که سبب نارضایتی و عدم احساس امنیت شهروندان شده بود، رسیدگی این پرونده در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد افرادی با تشکیل باند ضمن کسب اطلاعات خصوصی و محرمانه شبکه سلامت (بیماران - پزشکان) و ارتباط با بیماران و پرسنل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در سطح شهر با انجام اقدامات متقلبانه و فریبکارانه به صورت کاملاً حرفه‌ای و سازمان یافته کلاهبرداری و اخاذی می‌کردند.

ضرغام گفت: با توجه به اینکه این اقدامات مجرمانه باعث تشویش و ایجاد احساس ناامنی در مراکز درمانی شده بود و همچنین حساسیت و اهمیت موضوع پی ‌جویی و شناسایی عامل و عاملان دخیل در این پرونده به طور جدی در دستور کار کارآگاهان مرکز عملیات ویژه قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha