کد خبر 261154
۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۸ هزار و ۳۴۵ نفر

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۸ هزار و ۳۴۵ نفر

وزارت بهداشت غزه با اشاره به تداوم تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه، از افزایش شمار شهدا و مجروحان به ۳۸ هزار و ۳۴۵ نفر خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ وزارت بهداشت غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی ۲ مورد کشتار را در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن ۵۰ نفر شهید و ۵۴ زخمی نیز به بیمارستان منتقل شدند.

بنابراین گزارش تعدادی از قربانیان همچنان در زیر آوار و خیابان‌ها مانده‌اند و به دلیل تداوم حملات نیروهای امداد و دفاع مدنی نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی یابند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون شمار شهدای غزه به ۳۸ هزار و ۳۴۵ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، تعداد زخمی‌های این حملات نیز به ۸۸ هزار و ۲۹۵ نفر رسیده است.

با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha