کد خبر 260965
۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

دختر شهید آیت الله رئیسی؛

شهید جمهور رفت اما دشمن همچنان وجود دارد

شهید جمهور رفت اما دشمن همچنان وجود دارد

دختر شهید آیت‌الله رئیسی گفت: اینکه شهیدی بعد از شهادتش دوست و دشمن را مشخص می‌کند، نشان می‌دهد که دشمنان همچنان وجود دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ ریحانه‌السادات رئیسی، دختر شهید آیت الله رئیسی ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب گفت: بعد از شهادت خیلی مورد لطف حضرت آقا قرار گرفتیم. ایشان مکرر تنها کسی بود که مثل خانواده کنار ما بودند.

وی ادامه داد: یک صحنه عجیبی در صحنه شهادت آیت‌الله رئیسی پیش آمد و آن عزاداری جهانیان برای ایشان بود، همچنین سیدحسن نصرالله از ابتدای ماجرا در کنار ما حضور داشتند.

دختر شهید جمهور افزود: همراهی جهانیان با خانواده ما در شهادت آیت‌الله رئیسی جای بحث و تشکر دارد، اما این حادثه برابر شهدای کربلا قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه راه شهید زمانی ادامه پیدا می‌کند، ارزشمند است، تاکید کرد: اینکه شهیدی بعد از شهادتش دوست و دشمن را مشخص می‌کند، نشان می‌دهد که دشمنان همچنان وجود دارند.

ریحانه‌السادات رئیسی: از ابتدای هجرت این موضوع مشاهده شده و جریانی مقابل اسلام وجود دارد به نام حزب شیطان که در داخل مؤمنین فعال است.

وی با بیان اینکه در سال ۶۱ هجری خواستند ارزش‌های پیغمبر را نادیده بگیرند، اما نتوانستند؛ افزود: اما اگر فاصله زمانی رخ بدهد، بازگشت به اصل دیر می‌شود.

دختر شهید رئیسی در پایان گفت: دوره شهید جمهور، همیشه سخن از آن در میان مردم و مسئولان است، اما برخی‌ها، شهید را با کلمات بدی تشریح و بیان می‌کنند اما ما در امت اسلامی، موظفیم از میراث شهید حمایت کنیم.

خبرنگار: سما پالوده

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha