کد خبر 260930
۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

به مناسبت روز «عفاف و حجاب» در حال برگزاری است:  

نشست هم‌اندیشی بانوان دبیر و عضو تشکل‌های ایثارگری  

نشست هم‌اندیشی بانوان دبیر و عضو تشکل‌های ایثارگری  

صبح امروز نشست هم‌اندیشی بانوان دبیر و عضو تشکل‌های ایثارگری با همکاری دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت های مردمی در حال برگزاری است. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ امروز چهارشنبه به مناسبت روز عفاف و حجاب نشست هم اندیشی بانوان دبیر و عضو شاهد و ایثارگری با همکاری دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت های مردمی با حضور حجت الاسلام رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رحیم نریمانی مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از بانوان دبیر و تشکل های ایثارگری در حال برگزاری است.  

در ابتدای این نشست رحیم نریمانی مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری گفت: برگزاری این همایش را در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به فال نیک میگیریم. 

وی ادامه داد: این همایش  یک همایش علمی و تخصصی است که با تاکید حجت الاسلام موسوی مقدم برگزار شد.

وی افزود: ما در خصوص عفاف و حجاب در بنیاد شهید وظایف مضاعفی در بین نهادهای فرهنگی داریم چرا که شهیدان ما در وصیت نامه هایشان توجه و تاکید زیادی را بر حجاب داشتند. 

مدیرکل دفتر تشکل ها ضمن قدردانی از حضور تشکل های استانی بیان کرد: حضور تشکل های استان های مازندران، بوشهر، فارس، قزوین، گیلان، تهران و شهرستان های تهران در این همایش را به فال نیک میگیریم.  

نریمانی در ادامه با اشاره به ۳۲ تشکل زنان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: در واقع تشکل های زنان شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید با توجه به فضای مضاعفی که دارند کار زینب گونه در زمینه عفاف و حجاب انجام می دهند. 

وی در ادامه تشریح کرد:  ما  ۷۴۳۵ زن شهیده  ۹ هزار جانباز مونث، ۷۹۷۰ جانبازان و آزادگان زن و ۸۸۸۴۴ دختر شهید و  ۷۹۴۸۰ مادر شهید . و ۶۱۱۰۱ همسر شهید،  ۵۷۵ همسر جانباز،   ۴۱۲۷۶ همسر آزاده  و حدود ۵۸۵۶۷   دختر آزاده داریم. که این زنان میتوانند بسیار تاثیر گزار در جامعه  به خصوص در موضوع عفاف و حجاب باشند.  

وی افزود: تشکل های شاهد و ایثار گر از ۱۳۰ تشکل به ۳۲۲ تشکل ارتقا یافته است.  

وی در پایان  گفت: هر یک از مدیران بنیاد شهید قرار است که یک هیات اندیشه ورزی را از هیات های شاهد و ایثارگر داشته باشند  که در پی آن ان شاءالله ارتقای فرهنگساری را خواهیم  داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha