کد خبر 260588
۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

تحت پوشش مهارت آموزی بیش از یک میلیون نفر/ تا به امروز ۹۰۰۰ نفر تسهیلات اشتغال را دریافت کرده اند

تحت پوشش مهارت آموزی بیش از یک میلیون نفر/ تا به امروز ۹۰۰۰ نفر تسهیلات اشتغال را دریافت کرده اند

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که تا به امروز ۹۰۰۰ نفر تسهیلات اشتغال را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سردار محمدجواد زاده‌کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در نشست خبری اظهار کرد: توانمندسازی جوانان یکی از اهداف اصلی قرارگاه مهارت‌آموزی در این هشت سال بوده است.

وی بیان کرد: تا به امروز ۹۰۰۰ نفر تسهیلات اشتغال را دریافت کرده‌اند و  ۱۳۳۰۰ نفر مشمول دریافت تسهیلات بوده‌اند. اکنون بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش مهارت آموزی قرار داده شده است. اولویت در استخدام در نیروهای مسلح  به تناسب رتبه های کسب شده توسط مربیان به همراه مرخصی تشویقی در نظر گرفته شده است.

زاده‌کمند تاکید کرد: آمارها نشان می دهد که ۲۴۷۸۰۰ نفر در سال گذشته تحت پوشش مهارت آموزی قرار گرفته اند. ۶۶۸ مربی تخصصی مهارت‌آموزی را در این قرارگاه تربیت شده اند.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ کارگاه آموزشی جدید در کشور راه اندازی و ۲۵۰۰۰ محیط استاندارد سازی شده و مراکز نوآوری سرباز در کشور راه اندازی شده‌ است.

وی اضافه کرد: شناسایی استعداد های برتر در زمینه های مختلف و ایجاد فرصت مناسب برای خلاقیت کارکنان از جمله برنامه های قرارگاه مرکزی مهارت آموزی است‌.

زاده‌کمند همچنین گفت: سند نظارت آموزی کارکنان وظیفه تدوین شده است. نسل جوان ارزشمند ترین سرمایه کشور است و خدمت وظیفه زمان خوبی برای قش آفرینی جوانان است‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha