کد خبر 260399
۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

بیرانوند به پرسپولیس توهین کرده و نباید برگردد/ فعلاً موظفیم از سرمربی اسپانیایی حمایت کنیم

بیرانوند به پرسپولیس توهین کرده و نباید برگردد/ فعلاً موظفیم از سرمربی اسپانیایی حمایت کنیم

پیشکسوت پرسپولیس به تشریح وضعیت این باشگاه و همچنین انتقاد از رفتارهای بیرانوند پرداخت.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات با انتقاد از رفتارهای بیرانوند در فصل نقل و انتقالات و صحبت‌های اخیرش اظهار کرد: من همیشه برای بازیکنانی که در لباس پرسپولیس بازی کرده و زحمت کشیدند ارزش و احترام قائل بودم و هستم. هر بازیکنی هم حق این را دارد که برای آینده فوتبالی خودش تصمیم بگیرد ولی یک سری رفتارها بی احترامی به وجهه باشگاه پرسپولیس و پیراهن آن و احساسات هواداران است. من اگر انتقادی از بیرانوند داشتم بابت رفتارهایش بود که هر سال آنها را تکرار می‌کند نه اینکه بگویم یک بازیکن باید تا ابد در پرسپولیس بماند و حق ندارد به تیم دیگری برود.

وی افزود: رفتن محترمانه و نامحترمانه با هم فرق می‌کند. به هر دلیلی قصد جدایی از پرسپولیس دارید، جدا شوید ولی رفتن‌تان از تیم با احترام باشد. تمام حرف من و انتقاد من و سایر پیشکسوتان همین است ولی نمی‌دانم چرا به جای پذیرش اشتباه فقط می‌خواهند پاسخ بدهند. بیرانوند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده و از اختیاری که قانون به او داده استفاده کرده ولی همراه با حفظ جایگاه پرسپولیس جدا شود. نباید توهینی به باشگاه شود، فسخ قرارداد بیرانوند از نگاه هواداران و باشگاه کار قشنگی نبوده است. اگر انتقادی به وی شده بابت نوع جدایی‌اش از تیم بوده و هیچ کسی هم به پیشکسوتان خط نمی‌دهد. آنها خود را هوادار تیم می‌دانند و همه پیشکسوتان قبول دارند بیرانوند برای تیم زحمت کشیده، اما وقتی برای دومین سال متوالی قرارداد را فسخ کردید، جایی برای بازگشت به تیم ندارید، خودتان هم متوجه شدید راه بازگشتی ندارید.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: نمی‌توانیم تکرار یک اشتباه را بپذیریم. آدم یک بار اشتباه می‌کند. بیرانوند سال گذشته هم چنین کاری را انجام داد و دوباره امسال آن را تکرار کرد. بنابراین باید گفت که در این موضوع تعمدی وجود دارد. در هر صورت به تصمیم ایشان احترام می‌گذاریم. قراردادشان را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده‌اند و برای‌شان آرزوی موفقیت داریم. به هرحال ایشان برای پرسپولیس زحمت کشیدند و قدردان زحمات‌شان هستیم اما خودشان تصمیم کرفتند که از تیم جدا شوند.

درخشان در پایان در مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: فعلا نمی‌توان نظری درباره این سرمربی اسپانیایی داد. فقط باید از او حمایت کنیم و او را مورد انتقاد قرار ندیم تا زمانی که مسابقات شروع شود. نتایج تیم را ببینیم و بر مبنای آن درباره کارنامه ایشان نظر بدهیم. ظاهراً از رزومه خوبی برخوردار است و امیدوارم در پرسپولیس جواب دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha