کد خبر 260164
۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

یکی از سالم‌ترین انتخابات در حال برگزاری است/ مشارکت به ۵۰ درصد می‌رسد

یکی از سالم‌ترین انتخابات در حال برگزاری است/ مشارکت به ۵۰ درصد می‌رسد

وزارت کشور واقعاً تمام تلاش خود را برای امانتداری به کار گرفته است و این انتخابات از جهت سازوکارهای اجرایی یکی از سالم‌ترین انتخاباتی است که برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ حجت‌الله عبدالملکی نماینده جلیلی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تمام تلاش خود را مصروف این کردیم که منهای اینکه به چه کسی رأی داده می‌شود، همه مردم عزیز پای صندوق رأی حاضر شوند، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ من این است که ان‌شاءالله مشارکت از ۵۰ درصد عبور می‌کند. رسانه‌ها هم کمک کنند که مردم حتما مشارکت کنند تا فردا یک جشن ملی را برگزار کنیم.

وی درباره پیش بینی نتایج گفت: شمارش آرا باید شروع شود و می‌دانید که اعلام نتایج پیش از موعد جرم است اما مسیر برای جبهه انقلاب و همه مردم ایران بسیار دلگرم‌کننده است.

نماینده جلیلی در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تاکید ویژه روی مشارکت داریم و کام مردم هم شیرین خواهد شد، افزود: در اجرای سالم انتخابات انصافاً جمهوری اسلامی یکی از پرافتخارترین کشورهاست. نظامات و سیستم‌ها برای اخذ رأی و برای نظارت بر صندوق در داخل شعب خیلی نظارت قوی است.

وی یادآور شد: اما در عین حال پدیده خرید و فروش آرا را هم داریم که خارج از شعب است و حجم زیادی شکایت و اعلام تخلف را با این عنوان دریافت کرده‌ایم که البته خارج از شعب است. جدای از این عارضه اما فرایند اخذ رأی و شمارش و اعلام نتایج انصافاً اختلافش به درصد نمی‌رسد.

عبدالملکی تاکید کرد: وزارت کشور واقعاً تمام تلاش خود را برای امانتداری به کار گرفته است و این انتخابات از جهت سازوکارهای اجرایی یکی از سالم‌ترین انتخاباتی است که برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha