کد خبر 260020
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

با اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی؛

قاچاقچی سیگار در ارومیه‌ هفت میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی سیگار در ارومیه‌ هفت میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به بررسی پرونده قاچاق ۷۴ هزار نخ سیگار در شعبه ارومیه گفت: متهم این پرونده به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: پرونده قاچاق ۷۴ هزار نخ سیگار و ۳۶۰ بسته تنباکوی خارجی به ارزش سه میلیارد ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگارهای کشف شده متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه از بابت حمل کالای قاچاق محکوم کرد.

نجف زاده با اشاره به نحوه دستگیری این متخلف گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سمند در محور مهاباد به ارومیه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

وی با تاکید بر آمادگی تعزیرات حکومتی جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha