کد خبر 260019
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

کشف ۱ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در تهران

کشف ۱ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۸۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۸۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأمورین موفق به کشف کالای قاچاق در باربری در محدوده بازار شدند.

افشاری همچنین عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در حال ارسال در باربری در بازار تهران می‌باشد که کالای خارجی را توسط باربری به مشتری ارسال می‌کنند.

وی افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل باربری در خیابان صابونچی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می‌نمایند مقادیری کالاهای خارجی از نوع جاظرفی رومیزی، سرخ کن، اسپرسوساز، اسنک ساز، چای ساز، جارو برقی شارژی خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کالاها شامل: جاظرفی رومیزی به تعداد ۱۲۰ بسته، سرخ کن ۱۸ دستگاه، اسپرسوساز تعداد ۳۵ دستگاه، اسنک ساز تعداد ۵۷ دستگاه، چای ساز تعداد ۵۲ دستگاه و جارو برقی شارژی به تعداد ۲ دستگاه محصولات کشور چین بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد. از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha