کد خبر 260018
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد:

تداوم افزایش دما در آذربایجان‌غربی

تداوم افزایش دما در آذربایجان‌غربی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به تداوم الگوی تابستانی افزایش دما طی روزهای آتی در استان گفت: البته همچنان بارش های رگباری به ویژه در شمال استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: با توجه به بررسی نقشه های پیش‌بینی و پیش یابی در استان و با توجه به تقویت الگوهای تابستانی، افزایش دما برای تمامی نقاط استان از روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: احتمال گرمازدگی، آتش سوزی جنگل ها و مراتع در اثر افزایش دما وجود دارد و هشدارهای لازم در این راستا صادر شده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در این هشدار به شهروندان توصیه شده تا از انجام فعالیتهای فیزیکی در فضای باز در ساعتهای میانی روز خودداری کنند.

وی با اشاره به بارش هشت میلی‌متر باران در چالدران طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در شهرستان های چایپاره، خوی و شوط نیز شاهد بارش های پراکنده بودیم.

صابری با بیان اینکه دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین مثبت ۲۱ و ۳۰ درجه سانتی گراد در نوسان بود، اظهار کرد: در این مدت بوکان با ۳۴ درجه گرم ترین و چالدران با ۱۰ درجه بالای صفر خنک ترین شهر آذربایجان غربی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha