کد خبر 259986
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

۶ خودروی حمل سوخت قاچاق در گلستان توقیف شد

۶ خودروی حمل سوخت قاچاق در گلستان توقیف شد

ماموران انتظامی «آزادشهر و گالیکش» درشرق استان گلستان موفق به شناسایی و توقیف ۶ دستگاه خودروی «شوتی» حمل سوخت قاچاق در مبادی ورودی - خروجی شهرستان‌ خود شدند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ با توقیف این خودروها در مجموع سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و ۶ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر در این خصوص گفت: شناسایی و توقیف خودروهای شوتی در راستای مبارزه با l قاچاق سوخت و برخورد با فعالیت این خودروها توسط انتظامی درحال انجام است.

«محمدرضا میردار» افزود: درهمین راستا ماموران ایست و بازرسی «تیل آباد» آزادشهر با کنترل جاده مواصلاتی، چهار دستگاه خودروی شوتی را شناسایی و آنها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروها، بیش از هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

به گفته میردار، خودروها توقیف و چهار متهم دستگیر و به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی آزادشهر معرفی شدند.

همچنین فرمانده انتظامی گالیکش نیز گفت: ماموران ایست و بازرسی «تنگراه» حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و آنها را توقیف کردند.

«فریدون جهان تیغ» افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از خودروها، مقدار ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر تویقف خودروها ۲ متهم دستگیر شده هم به مرجع قضایی معرفی شدند.

۲ شهرستان آزادشهر و گالیکش با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در مبادی ورودی به استان گلستان به ترتیب از سمت سمنان و خراسان شمالی واقع اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha