کد خبر 259935
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

هلاکت ۴ داعشی در استان «دیالی» عراق

هلاکت ۴ داعشی در استان «دیالی» عراق

مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در پی حمله هوایی ارتش این کشور به مواضع عناصر گروه تروریستی داعش در استان دیالی، چند عضو داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ هواپیماهای اف ۱۶ ارتش با استفاده از اطلاعات دقیق دریافتی از سازمان اطلاعات نظامی و با هماهنگی تیم عملیات هدف گیری فرماندهی عملیات مشترک، اقدام به هدف قرار دادن مواضع عناصر تروریستی داعش کرد.

این بیانیه افزود: یک نیروی مشترک از لشکر اول پیاده به همراه نیروهای اطلاعات نظامی عازم محل مذکور در اطراف سد العظیم شدند که در نتیجه این عملیات، چهار جسد عناصر تروریستی کشف شد که یکی از آنها از سرکردگان گروه تروریستی داعش بوده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: علاوه بر اجساد آنها، تجهیزات فنی و لجستیک تروریست ها نیز کشف شد.

اول تیرماه جاری نیز فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از کشف اجساد سه عنصر تروریستی داعش پس از حمله هوایی جنگنده‌های اف ۱۶ عراق در وادی الشای در شمال این کشور خبر داد.

فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در این باره اعلام کرد: در پی حمله هوایی جنگنده‌های اف ۱۶ عراق در وادی الشای در منطقه کرکوک، اجساد سه عنصر تروریستی داعش در این منطقه هدف کشف شد.

دو روز پس از آن (سوم تیرماه جاری) نیز در حمله جنگنده‌های عراق به مقر تروریست‌ها در استان صلاح الدین واقع در مرکز عراق، چند تروریست کشته شدند.

خبرگزاری رسمی عراق در این باره گزارش داد در پی رصد دقیق اطلاعاتی، جنگنده‌های اف ۱۶ در جریان دو حمله هوایی، مخفیگاه‌ها و تونل‌های تروریست‌ها در صلاح الدین را هدف قرار دادند که منجر به تخریب کامل آنجا و هلاکت هفت تروریست از جمله یکی از سرکرده‌های خطرناک تروریست‌ها شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha