کد خبر 259916
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

«اسفندیاری»؛ سرپرست هیئت والیبال استان تهران شد

«اسفندیاری»؛ سرپرست هیئت والیبال استان تهران شد

اسفندیاری در پی توافق رئیس فدراسیون والیبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، به سمت سرپرست هیئت والیبال این استان منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سرهنگ اسفندیاری از فعالان والیبال پایتخت با ابلاغ فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست هیئت والیبال استان تهران انتخاب شد.

اسفندیاری که مقبولیت ویژه‌ای در میان جامعه والیبال و پیشکسوتان این رشته دارد، در پی توافق رئیس فدراسیون والیبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، به سمت سرپرست هیئت والیبال این استان منصوب شد.

سرهنگ اسفندیاری با اشاره به برنامه‌های پیش رو در حوزه والیبال، گفت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در زمینه تیم‌داری باشگاه مقاومت و گسترش ورزش در سطح بسیج کشور انجام شده است که در آینده‌ای نزدیک به‌منصه ظهور خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها و رصد انجام شده استان تهران دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است لذا در جهت سر و سامان بخشیدن والیبال این استان پر جمعیت و مهم برنامه‌ریزی و اقداماتی تعریف شده است.

اسفندیاری با تأکید بر رعایت سلامت و صداقت در کار گفت: از تمام ظرفیت موجود در هیئت و نیز شهرستان‌های تابعه استفاده خواهد کرد.

پیش از این ابراهیم وادی این مسئولیت را بر عهده داشت و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آئین معارفه سرهنگ اسفندیاری به عنوان سرپرست هیئت والیبال استان تهران روز شنبه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha