کد خبر 259913
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

حماس:

عملیات «کرمئیل» پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

عملیات «کرمئیل» پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

جنبش حماس عملیات شهادت‌طلبانه یک فلسطینی در شهرک «کرمئیل» شمال فلسطین اشغالی را پاسخ به جنایت این رژیم دانست و خواستار تشدید مقاومت شد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ جنبش حماس امروز (چهارشنبه) عملیات شهادت‌طلبانه در منطقه «کرمئیل» واقع در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی که به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن دو نفر دیگر اعم از یک نظامی و یک شهرک‌نشین شد، تبریک گفت.

حماس تأکید کرد که عملیات کرمئیل پاسخ طبیعی به جنایت اشغالگران و تجاوزات خونین اشغالگران علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری بوده است.

این جنبش تأکید کرد: مقاومت تنها راه پاسخ به اشغالگران و دفاع از حق مشروع ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین، بازگردان اماکن مقدس و تعیین سرنوشت آن است.

حماس همچنین ملت فلسطین را به تشدید مقاومت و درگیری با نظامیان جنایتکار و شهرک‌نشینان تروریست در هر مکانی فراخواند و افزود: از ملت فلسطین می‌خواهیم که به مقابله با طرح‌های اشغالگران که هدف از آن حذف آرمان فلسطین و نابودی حقوق ماست، ادامه دهند.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه در کرمئیل را تبریک گفت و افزود: این عملیات قهرمانانه بر این مساله تاکید دارد که مقاومت تنها گزینه ملت ما برای بیرون راندن اشغالگران از خاک فلسطین، مقابله با نسل‌کشی و جنایت‌های وحشیانه دشمن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha