کد خبر 259907
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

کارت‌ شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ برای همه داوطلبان در آزمون از روز یکشنبه (۱۷ تیر) تا چهارشنبه (۲۰ تیر) در سامانه جامع آزمون سراسری قابل مشاهده و چاپ است، نحوه چاپ و رفع نقص آن را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۲۱ تیر ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۲۲ تیر برگزار خواهد شد.

گام اول ورود به سامانه آزمون سراسری در درگاه سازمان ملی سنجش و نظارت بر ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی sanjesh.org است. داوطلبان باید سپس در گام دوم با درج کد ملی، شناسه یکتا و رمز عبور عکس، اطلاعات ثبت‌نامی و سایر موارد را ابتدا به دقت کنترل کرده و در صورت درست بودن کارت خود را چاپ کنند.

در صورتی که اطلاعات ثبت نامی داوطلب کامل نبود یا نقص در آن وجود داشت، داوطلب نباید کارت خود را پرینت گرفته و باید به سیستم پاسخگویی سازمان ملی سنجش به نشانی request.samjesh.org مراجعه کند. همچنین در صورت مغایرت در اطلاعات شناسنامه‌ای باید از اداره ثبت احوال منطقه سکونت متقاضی پیگیری شود. در صورت مغایرت در بند معلولیت باید به نماینده سازمان ملی سنجش مستقر در حوزه مربوطه از چهارشنبه ۲۰ تیر از ساعت ۸ و نیم تا ۱۲ و از ۱۴ تا ۱۸ مراجعه شود.

همچنین در صورت مغایرت در بند سهمیه ثبت نامی باید داوطلب سهمیه را در درگاه سازمان ملی سنجش از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ تیر، در صورت مغایرت در اطلاعات تحصیلی نیز این مغایرت در درگاه سازمان ملی سنجش در همین زمان رفع شود. اگر کارت داوطلبی هم عکس نداشت باید روز چهارشنبه ۲۰ تیر با دو قطعه عکس و کارت ملی و شناسنامه عکس دار معتبر به نماینده سازمان ملی سنجش مستقر در حوزه مربوطه مراجعه کند.

 قرار بود نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ و ۸ تیر برگزار شود که بعد از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد به تاریخ یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) و با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون مذکور به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha