کد خبر 259841
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

حسینی مطرح کرد:

در دولت اصلاحات و روحانی بیت‌المال حیف و میل می‌شد

در دولت اصلاحات و روحانی بیت‌المال حیف و میل می‌شد

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پول‌پاشی و تضییع بیت‌المال در دولت تدبیر و امید و اصلاحات یک مقوله عادی بود، گفت: در دولت دوازدهم و اصلاحات، بیت‌المال حیف و میل می‌شد.

به گزارش گروه استانی حیات، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌در همایش انتخاباتی سعید جلیلی در رشت با بیان اینکه حرکت بزرگی که توسط شهید رییسی آغاز شده با کمک و انتخاب درست مردم توسط سعید جلیلی ادامه خواهد یافت، اظهار کرد:  رقیب سعید جلیلی بی‌برنامه بوده و تفکری که از وی حمایت می‌کنند هیچ اعتقادی به محرومیت‌زدایی ندارد.  

وی با بیان اینکه در دولت روحانی، ساخت مسکن متوقت شده بود، گفت:  توقف مسکن‌سازی دولت روحانی ناشی از تفکر سرمایه داری و غرب گرایی بود که این به ضرر مردم تمام شد. 
  
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی  با بیان اینکه شهید جمهور احیاگر شرکت‌های دانش بنیان بود و حمایت‌های ویژه‌ای از صنایع و واحدهای تولیدی کرد، افزود:  تحول ویژه‌ای در حوزه تولید و اشتعال در کشور ایجاد شده و بسیاری از محصولات دانش بنیایی که در دولت سیزدهم تولید شد قبلا از خارج وارد می‌شد.  

حسینی با بیان اینکه مردم با انتخاب درست و اصلح به عقب بر نمی‌گردند، تصریح کرد:  پول‌پاشی و تضییع بیت‌المال در دولت تدبیر و امید و اصلاحات یک مقوله عادی بود و در دولت دوازدهم و اصلاحات، بیت‌المال حیف و میل می‌شد. 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم روابط سیاسی و تجاری ایران را در منطقه و جهان تقویت کرد، گفت:  رییسی در موضوعات و مسائل مختلف دنبال راهکار و برنامه می‌گشت که در بسیاری از زمینه‌ها اقدامات اثرگذاری صورت گرفت. 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه افراد تا دیروز دولت روحانی را گردن نمی‌گرفتند ولی اکنون با وی عکس می‌اندازند و تمام اعضای ستادشان از دولت روحانی تشکیل شده است، افزود:  جلیلی مسائل مختلف داخلی و خارجی را به صورت میدانی و علمی بررسی کرده و برای تک تک مسائل کشور سال‌ها تحقیق و پژوهش کرده و برازنده ریاست جمهوری است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha