کد خبر 259774
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

سرلشکر جعفری:

مردمی بودن یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود

مردمی بودن یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید مردمی بودن ایشان بود، اعتقادشان به حرکت‌های مردمی و نقش آفرینی مردم با روحیه جهادی پای کار خدمت بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله در آئین تجلیل از فعالان برتر جبهه اجتماعی انقلاب اسلامی که عصر امروز ۱۲ تیرماه برگزار شد اظهار کرد: ما باید تا می‌توانیم راه شهیدان را ادامه دهیم و به این ملت حماسه ساز خالصانه خدمت کنیم. باید حسرت چنین رئیس جمهور و از دست دادن این مرد بزرگ را بخوریم، چرا که بعید است دیگر این دوران خدمت خالصانه شهید رئیسی تکرار شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور آینده این نوع خدمت به مردم را آینه عبرت قرار داده و همین مسیر مردمی و نورانی را ادامه دهد گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید مردمی بودن ایشان بود، اعتقادشان به حرکت‌های مردمی و نقش آفرینی مردم با روحیه جهادی پای کار خدمت بود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله بیان کرد: رئیس دولت باید این اعتقاد را داشته باشد که از همه ظرفیت‌های مردمی و جهادی متناسب با امروز انقلاب برای جامعه سازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده کند، زمانی این نهضت ادامه پیدا می‌کند که بستر فراهم شود. ما باید برای قرار گرفتن در بستر جهادی از رئیس جمهور خواستار باشیم، چرا که در دوره شهید رئیسی این بستر فراهم بود.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه ما باید خواستن و در میدان بودن را مطالبه کنیم گفت: جهاد و حرکت جهادی همیشه مقابل دشمن نیست بلکه در گام دوم ویژگی این حرکت‌های جهادی باید ساختن جامعه باشد. سازوکار به میدان آوردن مردم مقداری پیچیده شده است که با نحوه به میدان آوردن مردم در گام اول انقلاب تفاوت دارد.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله ادامه داد: امروز برای جوانان مؤمن و متعهد ما حرکت‌های جهادی در جامعه و تمدن سازی بسیار آسان‌تر می‌تواند باشد به شرطی که از همان اصولی که شهدای ما مسیر را پیمودند طی کنند. خدا را شاکریم که این نعمت جهادی را در مردم نهاده است.

وی اقزود: امیدوارم شهادت شهدای راه خدمت ما را در این مسیر مستحکم‌تر کند. همچنین امید دارم که این بدرقه بی نظیر مردم ما از رئیس جمهور شهید سبب شود تا دیگران نیز این مسیر را ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha