کد خبر 259767
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

کمین سنگین و مشترک گردان‌های قدس و قسام

کمین سنگین و مشترک گردان‌های قدس و قسام

گردان‌های قدس از کمین مشترک مبارزان این گردان‌ها و مبارزان گردان‌های قسام علیه نظامیان صهیونیست در شهرک «الشجاعیه» غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۲۷۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) کمین سنگینی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الشجاعیه» شهر غزه به اجرا درآورده است.

بر اساس اعلام گردان‌های قدس در این عملیات در آغاز، ساختمانی که نظامیان صهیونیست در آن سنگر گرفته بودند با گلوله «تی بی جی» هدف قرار داده شده و پس از رسیدن نیروهای نجات ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامیان نیز از سوی مبارزان مقاومت با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شده‌اند.

همچنین گردان‌های قدس تصریح کرد که در ادامه این عملیات مشترک ۲ بمب «ثاقب» و «شواظ» نیز به روی ۲ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس موفق شدند یک بمب «ثاقب» را در اطراف مسجد «السالم» شهرک «الشجاعیه» غزه به روی یکی از جنگ‌افزارهای دشمن صهیونیست منفجر کنند.

نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در محور پیشروی غرب رفح نیز هدف حملات خمپاره‌ای مبارزان گردان‌های قدس قرار گرفتند.

گردان‌های قسام نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک گروه متشکل از ۱۴ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را که در داخل یکی از خانه‌های شهرک «الشجاعیه» شهر غزه سنگر گرفته بودند با گلوله «تی بی جی» هدف قرار بدهند و ضمن به هلاکت‌رساندن شماری از این نظامیان، شمار دیگری از آنان را نیز زخمی کنند.

۲ نظامی صهیونیست نیز در شهرک «الشجاعیه» شهر غزه از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از سوی مبارزان گردان‌های قسام و قدس از پای درآمدند.

یک تانک «مرکاوای ۴» و یک نفربر «نمر» ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شهرک «الشجاعیه» غزه از سوی مبارزان قسام با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha