کد خبر 259742
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

با اعلام جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

پدر و پسر مامورنما در مشهد دستگیر شدند

پدر و پسر مامورنما در مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پدر و پسر مامور نما، با هفت فقره اخاذی از شهروندان در مشهد دستگیر شدند.

 به گزارش گروه استانی حیات، سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: در پی گزارش دریافت چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در محدوده خیابان امام خمنی(ره) مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: طبق اظهارات مالباخته ها، ۲ سرنشین یک دستگاه سواری دنا که با خود بیسیم و یک قبضه کلت کمری همراه داشتند، با پرسه زنی در خیابان امام خمینی با شناسایی دلالان ارز اقدام به اخاذی از آنها می کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری شهید فیاض بخش با بررسی اظهارات مال باختگان در کمتر از ۶ ساعت متهمان را رد زدنی و در حال پرسه زنی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از متهمان یک قبضه کلت کمری، یک دستگاه بیسیم و مقادیری ارز خارجی کشف شد.

نگهبان اظهار کرد: متهمان ۴۴ و ۲۲ ساله که پدر و پسر و ساکن استان‌های جنوبی کشور هستند، در بازجویی ها تاکنون به هفت فقره اخاذی در مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست در مواجهه با افرادی که خود را مامور دستگاه های دولتی معرفی می‌کنند، از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha