کد خبر 259740
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

اجرای ۱۱ طرح راهداری در محور کرج -کندوان

اجرای ۱۱ طرح راهداری در محور کرج -کندوان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ۱۱ پروژه راهداری با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در محور کرج -کندوان در حال انجام است.

به گزارش گروه استانی حیات، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: این پروژه‌ها شامل نصب توری سنگی در محدوده کندر و پل خواب، احداث گالری در نقاط ریزشی خوزنکلا، احداث آبروهای باکسی در محدوده‌های تونل ۴ و ۵، شاندیز، تکاوران، تونل ۲ الف و ب، دهانه جنوبی تونل ۴ و محدوده واریان، تعمیر و مرمت دیواره‌های جانپناه محدوده سد امیرکبیر، نصب و مرمت روشنایی جاده و تونل‌ها و اجرای روکش آسفالت از کیلومتر یک تا ۳۵ جاده کرج -کندوان در مناطقی که سال گذشته بر اثر سیل آسیب دیده بودند در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این طرح‌ها پیشرفت بالای ۴۵ درصد دارند و تلاش خواهیم کرد تا قبل از شروع فصل سرما تکمیل شوند.

مدیرکل راهداری البرز بیان کرد: به منظور صرفه جویی در زمان و جلوگیری از ایجاد ترافیک در این محور ساخت آبروهای باکسی را به صورت پیش ساخته در خارج از محور کرج -کندوان انجام دادیم تا مشکلی در تردد در این محور به وجود نیاید.

زندی فر در ادامه به پروژه نصب توری بر روی کوه در این محور اشاره کرد و افزود: در این پروژه ۱۵ هزار متر مربع توری جهت جلوگیری از ریزش سنگ به درون جاده بر روی ترانشه‌های ریزشی نصب خواهد شد.

وی عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha