کد خبر 259710
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

استاندار گلستان خبر داد:

شیرین‌سازی آب خزر در گلستان وارد مرحله اجرایی شد

شیرین‌سازی آب خزر در گلستان وارد مرحله اجرایی شد

استاندار گلستان با یادآوری تلاش بی‌وقفه دولت سیزدهم برای حل مشکل کم آبی مردم این استان گفت: با حمایت شهید رئیسی، مجوز شیرین‌سازی برای ۳۲ میلیون متر مکعب گرفته شد که فاز اول این طرح با ظرفیت ۱۱ میلیون متر مکعب وارد مرحله اجرایی شد.

  به گزارش گروه استانی حیات، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان روز سه‌شنبه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی گلستان اظهار کرد: یکی دیگر از اقدام‌های دولت سیزدهم در موضوع آب آشامیدنی استان، تلاش برای تکمیل سد نرماب بود.

وی بیان کرد: در این دولت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال به سد نرماب تخصیص یافت و در سفر دوم نیز پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال مصوبه از دولت گرفته شد

استاندار گلستان ادامه داد: همچنین در این دولت ۱۰۰ چاه جدید برای آب آشامیدنی مردم استان حفر شد و علاوه بر آن، از مجموع ۷۰۰ چاه فعال، ۵۴۰ چاه با بازسازی مجدد بار دیگر به چرخه مصرف برگشت.

زنگانه به برخی دیگر از اقدام‌های دولت در گلستان اشاره کرد و گفت: در یکی از شاخص‌ترین عملکردها، عتبار عمرانی ۴۵ هزار میلیارد ریالی استان در دولت قبل به بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال رسید تا با تخصص آن، طرح‌های نتیمه‌تمام استان تکمیل شود.

وی ادامه داد: احیای خلیج گرگان، آغاز طرح گردشگری جزیره آشوراده پس از ۲۵ سال انتظار، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبد پس از ۳۱ سال و ایمن‌سازی ۵۶ نقطه حادثه‌خیز از دیگر اقدام‌های شاخص دولت سیزدهم در گلستان بود .

استاندار گلستان تاکید کرد: وظیفه داریم اقدام‌های شایسته دولت سیزدهم را تبیین کنیم و با تزریق هر چه بیشتر امید در جامعه تلاش کنیم، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بیشتر برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha