کد خبر 259667
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

برگزاری دوره‌های سینمای جوانان ایران

برگزاری دوره‌های سینمای جوانان ایران

دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه برگزاری دوره‌های تک‌درس مشاغل سینمایی که با ارائه مدرک معتبر بین‌المللی همراه است، در تابستان ۱۴۰۳ به‌صورت ویژه میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ معاونت آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران در راستای اجرای مأموریت خود در زمینه آموزش تخصصی هنرجویان، در تابستان ۱۴۰۳ برای علاقه‌مندان به مشاغل سینمایی دوره‌های تک درس را برگزار می‌کند.

این دوره‌ها با محوریت سرفصل‌هایی همچون مبانی عکاسی، عکاسی پرتره، فوتوشاپ، عکاسی مستند اجتماعی، عکاسی تبلیغاتی، فیلم‌نامه نویسی، نقد و تحلیل فیلم، تدوین، فیلم‌برداری، افترافکت، صدابرداری و ...برگزار خواهد شد.

انجمن سینمای جوانان ایران در راستای اهداف آموزشی و پوشش سراسری متقاضیانی که با رویکردی تخصصی‌تر به دنبال آموزش مشاغل سینمایی هستند،در نظر دارد در تابستان ۱۴۰۳ این دوره را با اساتید حرفه‌ای برگزار کند و بهره‌گیری از این دوره‌ها برای عموم علاقه‌مندان در سراسر کشور آزاد است.

هنرجویانی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک معتبر بین‌المللی انجمن سینمای جوانان ایران را دریافت می‌کنند.

متقاضیان علاقه‌مند به حضور در این دوره‌های تک‌درس می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها با دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان محل سکونت خود تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha