کد خبر 259623
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

فرشاد پیوس در گفتگو با «حیات»:

وضعیت پرسپولیس اصلاً امیدوار کننده نیست/ هواداران دیگر به قهرمانی در لیگ راضی نمی‌شوند

وضعیت پرسپولیس اصلاً امیدوار کننده نیست/ هواداران دیگر به قهرمانی در لیگ راضی نمی‌شوند

پیشکسوت پرسپولیس از وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات تا اینجای کار رضایت ندارد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت متاسفانه خوب نیست. خوشحال بودیم که سرمربی تیم بالاخره انتخاب شده است ولی حالا هر روز یک خبر می‌رسد که مجوز کارش تایید نشده است و مسائلی از این دست که باعث نگرانی هواداران می‌شود. در نقل و انتقالات هم کار خاصی تا کنون به جز تمدید با 2-3 بازیکن انجام نشده است برای همین وضعیت را مناسب نمی‌بینم و امیدوارم به زودی شرایط بهتری در تیم حاکم شود. در حال حاضر شرایط اصلاً امیدوار کننده نیست.

وی در مورد اینکه اگر کار گاریدو برای آمدن به پرسپولیس درست نشد، چه راهکاری باید اندیشیده شود، گفت: به نظرم باید طی 2-3 روز آینده تکلیف این موضوع روشن شود. مسئولان باشگاه باید پیگیر مجوز فعالیت گاریدو شوند و اگر مشکل قابل حل است که آن را برطرف کنند و اگر هم نیست هرچه زودتر تکلیف خودشان را بدانند و بروند سراغ گزینه دیگر. هرچه زمان از دست برود به ضرر پرسپولیس است. به نظرم اگر گاریدو نشد بازهم سراغ گزینه خارجی بروند و گزینه داخلی مناسبی در حال حاضر در دسترس نیست که بتواند خواسته هواداران را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات عنوان کرد: ظاهراً چند بازیکن کلیدی تیم در حال جدایی هستند و باید هرچه زودتر یک جانشین مناسب برایشان جذب شود. این نفرات مهره‌های اصلی تیم در مسیر قهرمانی بودند و پر کردن جای خالی‌شان کار راحتی نیست. به نظرم با اورونوف و آل کثیر و چند بازیکن دیگر تمدید شود و به جای اسماعیلی‌فر، ترابی و بیرانوند اگر واقعاً ماندنی نیستند هرچه زودتر جانشین مناسب جذب شود.

پیوس در پایان یادآور شد: پرسپولیسی‌ها دیگر به قهرمانی در لیگ راضی نمی‌شوند و موفقیت آسیایی می‌خواهند. باشگاه باید تمام توانش را روی برآورده کردن خواسته هواداران و تمرکز روی موفقیت در آسیا بگذارد و تیمی خوب و منسجم بسته شود که فقط این هدف را دنبال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha