کد خبر 259544
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

پلمب ۱۸ مرکز زیبایی غیرمجاز در شیراز

پلمب ۱۸ مرکز زیبایی غیرمجاز در شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تعطیلی ۱۸ مرکز زیبایی غیرمجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در این کلانشهر خبر داد و گفت: شهروندان تخلفات حوزه درمان را گزارش دهند.

 به گزارش گروه استانی حیات، مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه در این باره در جمع خبرنگاران گفت: ۱۸ مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: مکان‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.

او مردم را رکن اصلی و مطالبه گر در ارائه خدمات سلامت استاندارد دانست و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می توانند موضوع را با شماره تلفن های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

شریفی ادامه داد: درصد بالایی از تبلیغات سودجویانه و فریبنده نیز در مورد جراحی های زیبایی پوست و مو در فضای مجازی، گمراه کننده است و موجب می‌شود افراد متقاضی با مراجعه به این مراکز غیر مجاز، دچار عوارض جبران ناپذیری شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: تبلیغات فریبنده مراکز غیر مجاز در فضای مجازی، در شرایطی انجام می‌شود که در این مراکز برای انجام زیبایی از مواد غیرمرغوب استفاده می‌شود که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نیست.

او اضافه کرد: این اعمال زیبایی غیر مجاز، در مکان‌هایی مانند آرایشگاه‌ ها و حتی در منزل انجام می‌شود و شهروندان نباید جان و سلامت خود را به دست این گونه افراد سودجو و بی صلاحیت بسپارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha