کد خبر 259507
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

رئیس سازمان نصر کشور خبر داد؛

حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ

حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) گفت : امسال ۵۰ شرکت خارجی به شکل مستقیم در سالن ۳۸ نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ارتباطات حیات؛ علی حکیم جوادی، رئیس سازمان نصر کشور و رئیس هیئت‌مدیره سازمان نصر تهران امروز (یکشنبه ۱۰ تیرماه) در نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ  آماری از شرکت های حاضر در این رویداد و به خصوص افزایش تعداد شرکت خارجی در الکامپ امسال داد.

رئیس سازمان نصر گفت: در نمایشگاه‌های قبلی بین ۷۰ تا ۱۰۰ کانتر استارتاپی داشتیم. اکنون بسیاری از استارتاپ‌ها به شرکت‌های بزرگ تبدیل شده‌اند و شرایط فعالیت آن‌ها تغییر کرده است.

حکیم جوادی بیان کرد: این دوره نمایشگاه الکامپ در ۱۵ سالن با مساحت ۵۰ هزار متر برگزار شد. رویدادهای جانبی مانند استارز، کانترهای استارتاپی و تینو استارز نیز در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند؛ همچنین دو بخش جدید به الکامپ افزوده شده که یکی از آنها اینشورتک با حمایت بانک مرکزی است.

نشست‌های تجاری با مهمانان خارجی الکامپ

وی در مورد حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ افزود: امسال ۵۰ شرکت خارجی به‌صورت مستقیم در سالن ۳۸ نمایشگاه حضور دارند و تعدادی دیگر از شرکت‌ها به‌صورت نمایندگی حاضر هستند. حدود ۵۰ هیئت تجاری نیز با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به ایران سفر کرده و جلسات متعددی درباره همکاری‌های مختلف برگزار کرده‌اند.

رویکرد الکامپ توجه به محتواست

حکیم‌ جوادی تاکید کرد: امسال مهم رویکرد در نمایشگاه توجه به محتواست.

در ادامه رضا حیدری - دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: در نمایشگاه امسال ۱۵ سالن و ۵۰ هزار متر مکعب در اختیار داریم و رویدادهای جانبی شامل الکامپ استارز اشاره کرد که ۶۰ تیم باهم در این حوزه رقابت می‌کنند. همچنین دو بخش در الکامپ امسال داریم.

وی افزود: همچنین بخش دیگری با همکاری اتاق بازرگانی شکل گرفته است تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که در جهت توسعه کسب و کار قدم برداریم. اقدام دیگر در الکامپ ۲۷ بحث توان تک است که توسط معلولین غرفه آن اداره می‌شود و قرار است آنها درخواست و نیازمندی هایی که دارند را در حوزه فناوری اطلاعات مطرح کنند.

حیدری گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته بخش محتوایی افزایش پیدا کرده است. البته در کنار موارد گفته شده ما بخش الکامپ جابز را داریم که در خواست کار و کارفرمایی را ثبت کنند تا راهی برای تعامل و اشتغال باز شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha