کد خبر 259497
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

مناف هاشمی:

کار احسان حدادی را سخت کردید!

کار احسان حدادی را سخت کردید!

دبیرکل کمیته ملی المپیک معتقد است احسان حدادی کار سختی در فدراسیون دوومیدانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی در آکادمی ملی المپیک برگزار  و در  پایان احسان حدادی با کسب ۴۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد. 

غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این مجمع گفت: من به عنوان مهمان در این مجمع حاضر شدم. همه باید تلاش کنیم رشته دوومیدانی  اولویت اول ورزش کشور باشد.  من ۶ مورد نوشته‌ام که دوومیدانی چگونه به جایگاهی که حق اوست برسد که این را به آقای حدادی می‌دهم. 

مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک هم در این مجمع گفت: الان آرامش خوبی را در همه فدراسیون‌ها داریم چون اصلی ترین چالش ما قبل از حضور آقای هاشمی بحث سرپرستی فدراسیون‌ها بود. توقع از دوومیدانی بالاست. باید در کنار این رشته باشیم. به آقای حدادی تبریک می‌گویم و با این انتخاب کار او را سخت‌تر کرده‌اید. این رشته رشته‌ای پر مدال در سطح دنیاست. در المپیک پاریس گران‌ترین بلیت، بلیت دوومیدانی است.  ما متاسفانه  در ایران این را نداریم به همین خاطر کار حدادی سختی است اما در کنارش وزارت، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک حضور دارند. 

او ادامه داد: المپیک پاریس را در پیش داریم حداقل توقع ما پنج، شش سهمیه بود اما با توجه به سرپرستی‌ها اتفاق نیفتاد اما باید خودمان را برای المپیک‌های چند دوره بعد  آماده کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha