کد خبر 259459
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

تبلیغات تلویزیونی نامزدهای مرحله‌دوم انتخابات ریاست‌جمهوری کی و کجا پخش می‌شود؟

تبلیغات تلویزیونی نامزدهای مرحله‌دوم انتخابات ریاست‌جمهوری کی و کجا پخش می‌شود؟

برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مناظره‌ها و مستندها تا نطق‌ها و بازپخش‌ برنامه‌های تلویزیونی در سیمای رسانه ملی اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ با مشخص شدن جدول تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دوشنبه ۱۱ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره اول و سه‌شنبه ۱۲ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره دوم بین پزشکیان و جلیلی برگزار خواهد شد که به صورت زنده از شبکه های یک، سلامت(با رابط ناشنوایان) و جام جم ۱، ۲ و ۳ برای ایرانیان خارج از کشور پخش می شود.

در روز یک شنبه ۱۰ تیر مستند یک، مسعود پزشکیان ساعت ۱۸:۳۰ و مستند یک سعید جلیلی ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه یک پخش شد. همچنین برنامه گفت‌وگو با مردم سعید جلیلی نیز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش شده است.

شبکه یک در روز دوشنبه ۱۱ تیر مستندهای دوم سعید جلیلی و مسعود پزشکیان را ساعت ۱۸:۳۰ و ۱۹:۰۰ پخش می کند. همچنین برنامه گفتگو با مردم مسعود پزشکیان ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

همچنین مستندهای سوم پزشکیان و جلیلی در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۰:۳۰ چهارشنبه ۱۳ تیر پخش می شود. در روز پنج شنبه ۱۴ تیر ساعت ۲۴:۰۰ نطق جلیلی و ساعت ۰۰:۳۰ نطق پزشکیان از شبکه دو روی آنتن می رود

در روز سه شنبه ۱۲ تیر مستند سوم پزشکیان ساعت ۱۹:۰۰ و مستند سوم جلیلی ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه یک پخش می شود. چهارشنبه ۱۳ تیر نیز نطق جلیلی به صورت زنده، از ساعت ۱۹:۰۰ و نطق پزشکیان به صورت زنده، از ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه یک پخش می شود.

شبکه دو مناظره های ۱ و ۲ را ساعت ۱۶:۰۰ سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ تیر بازپخش می کند. همچنین مستندهای سوم پزشکیان و جلیلی در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۰:۳۰ چهارشنبه ۱۳ تیر پخش می شود. در روز پنج شنبه ۱۴ تیر ساعت ۲۴:۰۰ نطق جلیلی و ساعت ۰۰:۳۰ نطق پزشکیان از شبکه دو روی آنتن می رود.

شبکه مستند نیز مستندهای سوم پزشکیان را ساعات ۱۱:۰۰ و ۲۱:۰۰ و جلیلی را ساعت ۱۱:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ تیر پخش می کند.

شبکه افق مستندهای سوم پزشکیان و جلیلی را ساعت ۱۸:۰۰ و ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ تیر پخش می کند.

بنا بر اعلام از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات سیما، همچنین شبکه چهار سه شنبه ۱۲ تیر مناظره ۱ ساعت ۱۰:۰۰ و مستندهای سوم پزشکیان ساعت ۲۳:۰۰ و جلیلی ساعت ۲۳:۳۰ را بازپخش می کند. همچنین در روز چهارشنبه ۱۳ تیر مناظره ۲ ساعت ۱۰:۰۰ و نطق جلیلی ساعت ۲۳:۰۰ و پزشکیان ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه چهار بازپخش می شود.

شبکه تهران نیز مناظره های ۱ و ۲ را روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ تیر ساعت ۱۳ بازپخش می کند. مستند سوم پزشکیان ساعت ۰۰:۰۰ بامداد و جلیلی ساعت ۰۰:۳۰ روز چهارشنبه از شبکه تهران پخش می شود.

شبکه جام جم نیز مستندهای سوم پزشکیان و جلیلی را ساعات ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۱:۳۰ بامداد چهارشنبه ۱۳ تیر بازپخش می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha