کد خبر 259441
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

ستار همدانی در گفتگو با «حیات»:

آرامش برای استقلال از نان شب واجب‌تر است/ قهرمانی به عوامل زیادی بستگی دارد

آرامش برای استقلال از نان شب واجب‌تر است/ قهرمانی به عوامل زیادی بستگی دارد

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این باشگاه و نقل و انتقالات صحبت کرد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: خدا را شکر تیم در وضعیتی آرام و به دور از تنش و درگیری فعالیتش را ادامه می‌دهد. ابقای نکونام تصمیم خوبی بود و بعد از آن مهم‌ترین فاکتور حفظ آرامش تیمی است. استقلال فصل گذشته از جنگ‌های داخلی‌اش کم ضربه نخورد و امسال باید همه تمرکز عوامل درونی و بیرونی روی حفظ این آرامش باشد تا اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود. بعد از آن می‌توان به مواردی از جمله نقل و انتقالات خوب و فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های موفقیت فکر کرد و برایشان برنامه‌ریزی کرد. به نظرم آرامش برای استقلال از نان شب هم واجب‌تر است.

وی افزود: یک مشکلی هم که در حال حاضر وجود دارد نبود مدیرعامل است. استقلال نمی‌تواند تا مدت زیادی با سرپرست اداره شود و باید هرچه سریعتر مدیرعاملی باشگاه تعیین تکلیف شود و مشخص شود چه کسی قرار است باشگاه را در فصل آینده مدیریت کند. اگر این مشکل را هم به سرعت برطرف کنند تیم می‌تواند با آرامش به نقل و انتقالات برود.

پیشکسوت استقلال در رابطه با نقل و انتقالات هم توضیح داد: نقل و انتقالات هم فاکتور مهمی است و استقلال هم در خیلی از پست‌ها نیاز به تقویت دارد و باید طبق خواسته و نیاز کادرفنی عمل کند و باشگاه نیازهای سرمربی را برطرف کند. امیدوارم تیم خوبی بسته شود و استقلال با دغدغه کمتری وارد فصل جدید شود.

همدانی در مورد شانس قهرمانی استقلال در فصل جدید هم خاطرنشان کرد: قهرمانی به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان در موردش به این سادگی صحبت کرد. به نظر من استقلال فصل گذشته هم قهرمان واقعی لیگ بود و اشتباهات داوری قهرمانی را از این تیم گرفت و برای  فصل جدید خیلی مهم است VAR در لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد و اشتباهات به حداقل برسد. یک سوت اشتباه زحمات یک فصل یک تیم و احساسات هوادارانش را هدف قرار می‌گیرد و سرنوشت لیگ به کلی می‌تواند تغییر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha