کد خبر 259387
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

چهارمین ستاره در مسیر جدایی از سپاهان

چهارمین ستاره در مسیر جدایی از سپاهان

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سپاهانی‌ها بعد از حدود یک‌دهه چشم‌انتظاری سرانجام موفق به طلسم‌شکنی شدند و در آخرین بازی فصل 03-1402 توانستند در فینال جام حذفی برابر مس رفسنجان به پیروز برسند تا عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به‌دست آورند. سپاهان در شرایطی فاتح رقابت‌های جام حذفی شد که به نظر می‌رسد این قهرمانی برای طلایی‌پوشان شگون نداشت و سریالی از اتفاقات غیرمنتظره بعد از این قهرمانی در باشگاه اصفهانی اتفاق افتاده است.

ژوزه مورایس مصرانه به دنبال جدایی از جمع طلایی‌پوشان است و به نظر می‌رسد که دوره همکاری این سرمربی پرتغالی با طلایی‌پوشان به سر رسیده و بلافاصله بعد از پایان مسابقه فینال جام حذفی بود که رامین رضاییان، در قامت یکی از ستاره‌های کلیدی سپاهان با هواداران این تیم خداحافظی کرد. جدایی احتمالی مورایس و خداحافظی رضاییان، تنها شوک‌های وارد شده به هواداران سپاهان بعد از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی نبوده و در روزهای اخیر، خبرهای ناامیدکننده‌ای از اردوی طلایی‌پوشان به اطلاع هواداران رسیده است!

شهریار مغانلو بعد از کسب 2 عنوان آقای گلی پیاپی با پیراهن سپاهان، در آستانه فعال‌کردن بند فسخ خود برای لژیونر شدن و حضور در اتحاد کلبا است تا دوره این مهاجم باتجربه هم در تیم اصفهانی به پایان رسیده باشد. ضمن آنکه فرشاد احمدزاده در آستانه توافق با باشگاه پرسپولیس است و میلاد زکی‌پور و محمد کریمی هم در آستانه استقلالی‌شدن قرار دارند. در ادامه موج جدایی ستاره‌ها از سپاهان و در حالی‌که به نظر می‌رسد 3 ستاره کلیدی این تیم (رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو) در فصل آتی جایی در فهرست طلایی‌پوشان ندارند، حالا خبرهای تازه‌ای درباره جدایی یک ستاره دیگر از سپاهان به گوش می‌رسد.

رضا اسدی که در بازار تابستانه فصل گذشته از تراکتور تبریز جدا شد و به سپاهان پیوست و فصل موفقی را در تیم اصفهانی پشت سر گذاشت و یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی بود، در سودای لژیونر شدن است و همین مسئله باعث شده تا شرایط ویژه‌ای برای تیم سپاهان به‌وجود آید. گفته می‌شود که اسدی در وضعیتی مشابه رضاییان، احمدزاده و مغانلو، بند فسخی در قرارداد خود دارد که با استناد به این بند فسخ به دنبال جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی است.

اسدی که در خارج از فوتبال ایران برای باشگاه سنت‌پولتن اتریش به میدان رفته، حالا در آستانه انتقال به لیگ برتر امارات است و گفته می‌شود یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این لیگ، پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به رضا اسدی داده است. پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که در بازار زمستانه هم اماراتی‌ها به دنبال جذب اسدی بوده‌اند که در آن مقطع او تصمیم به ادامه همکاری با سپاهان گرفته اما حالا شرایط متفاوت است و به نظر می‌رسد ستاره سپاهان در سودای جدایی است.

ستاره خط حمله سپاهان در حالی به دنبال جدایی از جمع طلایی‌پوشان به مقصد لیگ برتر امارات است که در کنار جدایی احتمالی شهریار مغانلو به مقصد اتحاد کلبا که به نظر می‌رسد طی روزهای آتی رسمی خواهد شد، پایان همکاری اسدی و سپاهان می‌تواند شوکی غیرمنتظره به خط حمله طلایی‌پوشان وارد کند؛ آن‌هم در شرایطی‌که سپاهانی‌ها در آستانه دیدار حساس مقابل شباب‌الاهلی امارات در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا هستند و باید دید با توجه به شرایط به وجود آمده، مدیران باشگاه اصفهانی برای جلوگیری از جدایی ستاره‌های خود و سامان دادن به وضعیت بحرانی پیش‌آمده چه تصمیمی خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha