کد خبر 259284
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

بازگشت ۷ هزار حاجی به فرودگاه امام خمینی (ره)

بازگشت ۷ هزار حاجی به فرودگاه امام خمینی (ره)

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از بازگشت ۷ هزار و ۸۱۹ حاجی از ۱۱ استان کشور به این شهر فرودگاهی خبر داد.

سعید چلندری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفتگو با حیات گفت: پروازهای بازگشت حجاج از روز نخست تیرماه به ترمینال سلام شهر فرودگاهی آغاز شده است.

انتقال حجاج به فرودگاه امام با ۱۳۱ پرواز

وی با بیان اینکه در روز بین ۳ تا ۱۱ پرواز بازگشت حجاج در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام می شود، گفت: تا ساعت ۸ صبح روز ۹ تیرماه ۷ هزار و ۸۱۹ حاجی از ترمینال سلام شهر فرودگاهی وارد تهران شده اند.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در طی ۸ روز گذشته عملیات بازگشت حجاج از ترمینال سلام شهر فرودگاهی با ۳۵ پرواز انجام شده است.

تاریخ نهایی بازگشت حجاج به فرودگاه امام (ره)

چلندری در مورد زمان بازگشت حجاج به کشور گفت: پروازهای بازگشت حجاج به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تا ۲۵ تیرماه با مجموع ۱۳۱ پرواز ادامه دارد.

وی افزود: ۲۸ هزار و ۲۵۰ زائر از ۱۱ استان از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  به حج مشرف شده اند که از همین فرودگاه به کشور بازمی گردند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: خانواده‌های حجاج این استان ها پیش از مراجعه به فرودگاه برای دریافت اطلاعات پروازها می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۶۶۲۵۱۵۱ تماس حاصل بگیرند. همچنین این افراد می توانند اطلاعات پروازها را از طریق سایت شهر فرودگاهی امام خمینی نیز دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha