کد خبر 259266
۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

شاید خروج از رفح مانع از جنگ با حزب‌الله شود

شاید خروج از رفح مانع از جنگ با حزب‌الله شود

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که احتمال دارد خروج قریب‌الوقوع نظامیان صهیونیست از رفح و ورود جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به مرحله سوم، مانع از وقوع جنگ در جبهه لبنان شود.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از الجزیره، بر خلاف تهدیدها و هیاهوی مقامات رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای این رژیم از احتمال کاهش تنش در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی سخن گفتند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی اعلام کرد که ارزیابی‌ها در سرزمین‌های اشغالی حاکی از آن است که خروج قریب‌الوقوع نظامیان صهیونیست از رفح و ورود جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به آنچه مرحله سوم نامیده می‌شود، می‌تواند مانع از وقوع جنگ در مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی شود.

این روزنامه عبری زبان در ادامه گزارش خود تصریح کرد که این رخ‌داد ممکن است راه را در برابر تحقق توافق آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی هموار کند.

یدیعوت آحارونوت همچنین به نقل از منابع آگاه از گفت‌وگوهای برقراری آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روزهای پیشرو در تحقق توافق، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده هستند.

این روزنامه صهیونیستی تاکید کرد که میانجیگران به تلاش برای برقراری توافق آتش‌بس و مبادله اسرا میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha