کد خبر 259216
۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

«حیات» گزارش می‌دهد؛

اولین شکار سرخابی‌ها برای فصل جدید؛ پدیده‌ها تقسیم شدند

اولین شکار سرخابی‌ها برای فصل جدید؛ پدیده‌ها تقسیم شدند

دو پدیده فصل گذشته لیگ برتر با استقلال و پرسپولیس به توافق نهایی رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ ظهور چند پدیده جوان در فصل گذشته لیگ برتر باعث شد باشگاه‌های مدعی نسبت به جذب این ستاره‌های جوان و جویای نام علاقه نشان داده و برخی از این نفرات تبدیل به سوژه‌های داغ نقل و انتقالات تابستانی شدند. در این راستا طبق اخباری که به دستمان رسیده، مقصد دو پدیده جوان خط حمله لیگ برتر در فصل گذشته، مقصد فصل جدیدشان را مشخص کردند.

لیموچی و توافق با پرسپولیس

مهدی لیموچی وینگر 24 ساله فصل گذشته آلومینیوم اراک که سابقه بازی در تیم پیکان تهران را هم دارد یکی از گزینه‌های مد نظر این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. هفته گذشته خبر رسید که باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن ملی پوش به باشگاه اراکی نامه داده و البته خود لیموچی در جشن عید غیر صراحتا گفته پرسپولیس را دوست دارد. 

بعد از آن بود که باشگاه سپاهان هم وارد این کارزار نقل و انتقالاتی  شد و برای جذب این بازیکن با باشگاه آلومینیوم اراک نامه نگاری کرد تا کار برای سرخ‌ها سخت شود.  با این وجود در باشگاه پرسپولیس این امیدواری وجود دارد که با توجه به همان نقل قول لیوچی درباره علاقه‌‍اش به پرسپولیس او با رقم پائین‌تری راهی تهران شده و پیراهن سرخ را به تن کند. 

البته چه سپاهان چه پرسپولیس ابتدا باید مبلغ 3.5 تا 4 میلیارد تومانی بند فسخ این بازیکن را بپردازند و سپس با خودش درباره مبلغ قرارداد مذاکره کنند.

اسلامی در یک قدمی استقلال

محمد حسین اسلامی وینگر ذوب آهن با استقلال به توافق رسید. اسلامی که از نیم فصل گذشته در فهرست خرید استقلال بود اما نتوانست به این تیم ملحق شود پس از مذاکره با آبی پوشان به عنوان بازیکن آزاد با این تیم به توافق رسید.

اسلامی مورد نظر پرسپولیس هم بود اما قرار است ظرف ۴۸ ساعت آینده استقلال از این بازیکن رونمایی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha