کد خبر 259198
۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

استقلال بهترین گلر ایران را دارد و نیازی به جذب گلر جدید نیست/ وضعیت نقل و انتقالات نگرانم می‌کند

استقلال بهترین گلر ایران را دارد و نیازی به جذب گلر جدید نیست/ وضعیت نقل و انتقالات نگرانم می‌کند

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: وضعیت استقلال از نظر من اصلاً خوب نیست و اخبار نگران کننده‌ای می‌شنوم. شنیده‌ام یک گلر ناشناخته خارجی را مشخص نیست از کجا پیدا کردند و قصد دارند جذب کنند. هدف از جذب گلر خارجی چیست؟ استقلال بهترین گلر ایران را در حال حاضر در اختیار دارد و مشخص نیست قصد دارند حسینی را کنار بگذارند یا او را نیمکت نشین کنند؟ منطقی نیست شما پول گلر خارجی بدهی و سهمیه بازیکن خارجی را صرف یک بازیکن نیمکت نشین کنی. من نمی‌دانم فهرست خرید استقلال را چه کسی داده است؟ آیا نکونام این بازیکن را خواسته یا باشگاه سرخود مشغول مذاکره شده است؟ باید در این خصوص شفاف سازی شود.

وی افزود: از یک طرف نام بازیکنانی مطرح می‌شود که مشخص است نمی‌توان آنها را جذب کرد. رامین رضاییان و مهدی قایدی و علیرضا جهانبخش و امثالهم به استقلال نمی‌آیند. از طرف دیگر خبر مذاکره با بازیکنانی شنیده می‌شود که مشخص نیست چه کسی آنها را انتخاب کرده است. من نگران نقل و انتقالات استقلال هستم و ظاهرا نظارتی هم روی آن صورت نمی‌گیرد و اگر اخباری که به گوش می‌رسد درست باشد من به شخصه از استقلال این فصل نا امید خواهم شد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: وقتی استقلال واگذار شد خوشحال شدیم و گفتیم لابد مالکان جدید هزینه می‌کنند تا یک تیم خوب برای قهرمانی بسته شود ولی تا امروز اثر مثبتی ندیدیم. امیدوارم فقط این اخباری که مطرح شده صحت نداشته باشد و هرچه سریعتر این اخبار را تکذیب کنند. استقلال نیاز به ثبات و تقویت دارد و جابجایی‌های زیاد و تغییراتی که اثر مثبتی در پی ندارند فقط به تیم ضربه خواهد زد و آن را تضعیف می‌کند. در شرایطی که حریفان هر روز خبر خریدهای جدیدشان به گوش می‌رسد استقلال وضعیتش این چنین است.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان باشگاه می‌خواهم هرچه سریعتر در مورد نقل و انتقالات و برنامه شان برای فصل بعد توضیح دهند و روشنگری کنند و هوادارن را از نگرانی نجات دهند. اگر این خبرها تبلیغات دلالان است باید مشخص شود و اجازه ندهند با اسم استقلال بازارگرمی شود و اگر واقعاً چنین مذاکراتی صورت گرفته باید دلایلش را شفاف بیان کنند و بگویند این خریدها انتخاب سرمربی تیم است یا نه. در هر صورت هوادار استقلال حقش است که از مسائل باشگاه با خبر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha