کد خبر 259187
۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

پیش بازی یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا؛

مسیر سخت آتزوری برای صعود/ نبرد سخت میزبان مقابل وایکینگ‌ها

مسیر سخت آتزوری برای صعود/ نبرد سخت میزبان مقابل وایکینگ‌ها

مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا از امروز و با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد.

​به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان به دور حذفی خودش رسید و در حساس‌ترین شرایط امروز شاهد برگزاری دو بازی هستیم که چهره دو تیم حذف شده در این مرحله و دو تیمی که راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، مشخص می‌شود.

سوئیس - ایتالیا/ 19:30

تیم ملی سوئیس و ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز نهم تیرماه در برلین به مصاف هم می‌روند. آتزوری از برلین خاطرات خوبی در جام جهانی ۲۰۰۶ دارد و به گفته لوچانو اسپالتی، جانلوییچی بوفون با یاآوری لحظات قهرمانی جام جهانی، روحیه مضاعفی به ترکیب ایتالیا اضافه کرده است. آن‌ها در حالی مقابل سوئیس قرار می‌گیرند که تا دقیقه ۹۸ دیدار با کرواسی در شرایط بسیار دشواری قرار داشتند.

اگر گل ماتیا زاکانی نبود، ایتالیا با نتایج روز آخر مرحله گروهی یورو حذف شده بود. در سمت مقابل، سوئیس با هدایت مورات یاکین با تساوی هفته آخر مقابل آلمان ثابت کرد که می‌تواند رقیب دشواری برای ایتالیا باشد. آن‌ها در گروه A، با پنج امتیاز و بدون شکست در جایگاه دوم ایستادند.

آلمان - دانمارک/ 22:30

پس از حذف از مرحله گروهی دو جام جهانی پیاپی و همچنین عملکرد ضعیف در یورو ۲۰۲۱ با شکست مقابل تیم ملی انگلیس، حال تیم ملی آلمان پس از ارائه عملکردی خوب در مرحله گروهی و صعود به عنوان صدرنشین، هر چند به لطف گل لحظه آخری نیکلاس فولکروگ مقابل تیم ملی سوئیس، با چهره‌ای کاملاً متفاوت از تورنمنت‌های قبلی به مصاف تیم ملی دانمارک می‌رود.

البته در یک چرخش عجیب، اکنون سوئیس در سمت راحت‌تر قرار گرفته و آلمان در این طرف باید با تیم‌های قدرتمندی مانند فرانسه، پرتغال، اسپانیا و بلژیک روبه‌رو شود. هر چند عملکرد درخشان جمال موسیالا، فلوریان ویرتس، نیکلاس فولکروگ و تونی کروس یک قوت قلب برای مانشافت خواهد بود که همراه با آن‌ها، این پتانسیل که می‌تواند هر حریفی را شکست دهند را دارند. بااین‌حال باید دید پیش از هر چیزی می‌توانند از پس حریف سر سخت خود بر بیایند یا خیر. حضور در جمع هشت تیم برتر یک تورنمنت بزرگ باعث می‌شود نتایج ضعیف سال‌های گذشته فراموش شود.

برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی و نمودار مسیر صعود تیم‌ها تا فینال را در زیر مشاهده می‌کنید:

شنبه ۹ تیر
سوئیس - ایتالیا، ساعت ۱۹:۳۰ (ورزشگاه المپیک برلین)
آلمان - دانمارک، ساعت ۲۲:۳۰ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند)

یکشنبه ۱۰ تیر
انگلیس - اسلواکی، ساعت ۱۹:۳۰ (ورزشگاه شالکه آره‌نا)
اسپانیا - گرجستان، ساعت ۲۲:۳۰ (ورزشگاه راین انرژی کلن)

دوشنبه ۱۱ تیر
فرانسه - بلژیک، ساعت ۱۹:۳۰ (ورزشگاه دوسلدورف آره‌نا)
پرتغال - اسلوونی، ساعت ۲۲:۳۰ (ورزشگاه فرانکفورت آره نا)

سه‌شنبه ۱۲ تیر
رومانی- هلند، ساعت ۱۹:۳۰ (ورزشگاه آلیانتس آره‌نای مونیخ)
اتریش - ترکیه، ساعت ۲۲:۳۰ (ورزشگاه ردبول آره‌نای لایپزیگ)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha