کد خبر 259111
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

فرمانده فراجا: انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است

فرمانده فراجا: انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه تا به این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده است، گفت: امنیت انتخابات کاملا برقرار و با نظم کامل درحال انجام است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار احمدرضا رادان پس از حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان در محل مسجد مالک اشتر ستاد فراجا گفت: روند انتخابات به خوبی و در امنیت کامل در حال برگزاری است و خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است.

وی با اشاره به آماده‌باش ماموران پلیس در روز رای گیری گفت: البته پلیس از همان روزهای نخست شروع فرآیند انتخابات در آماده باش بوده و به وظایف قانونی خود عمل کرد. امروز نیز همکاران من در شعب اخذ رای سراسر کشور حضور دارند و همانطور که گفتم انتخابات در نظم کامل در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی گیری و شمارش آراء و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.

رادان در ادامه با بیان اینکه دنیا امروز نیز شاهد شگفتانه ای دیگری از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود، گفت: برابر گزارش‌های دریافتی حضور مردم در پای صندوق‌های رای عدد قابل توجهی است. در این شرایط می‌توان گفت که امروز رأی ندادن، نوعی خودتحریمی برای مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز اگر کسانی مدعی اظهارنظر در صحنه سیاسی کشور هستند باید با حضور در پای صندوق های رأی نظر خود را اعلام کنند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha