کد خبر 259049
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

شهید بهشتی نسبت به جریان نفاق گوشزد کرده بود

شهید بهشتی نسبت به جریان نفاق گوشزد کرده بود

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مراسم گرامی‌داشت شهید آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و گرامی داشت اربعین شهدای خدمت گفت: شهید بهشتی در اوایل انقلاب نسبت به جریان نفاق گوشزد کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مراسم گرامی‌داشت شهید آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و گرامیداشت اربعین شهدای خدمت گفت: جریان لیبرال دموکراسی که از کارکردهای مهم آن منافق‌پروری است امروز در دنیا سایه افکنده و ضربات بسیاری بر نظام اسلامی نیز وارد ساخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم تاکید کرد: شهید بهشتی درخصوص خطر جریان نفاق گوشزد کرده بود. این شهید بزرگوار کمک می‌کند تا جریان نفوذ را بشناسیم و با شاخص‌های آن آشنا شویم و بدانیم آنکه ولایت‌مدار نیست و منافع شخصی و گروهی را بر مصالح عمومی ترجیح می‌دهد، تابع این جریان است. جریان نفاق با لباس مبدل بیشترین ضربه را وارد می‌کند، از این رو امام راحل فرموند: نمی‌توانید با این غربی‌ها و غرب زده‌ها سازش کنید، این‌ها مملکت را به تباهی می‌کشانند، به سمت اسلام ناب بروید، اگر قدرت دست این‌ها باشد کاری می‌کنند که دشمن نمی‌توانست انجام دهد.

وی ادامه داد: تاریخ اسلام را که مرور کنیم  از این جریان‌های نفاق فراوان وجود دارد. از رسالت پیامبر(ص) تا دوران ائمه اطهار (ع) تا عاشورا و انقلاب اسلامی. این جریان ابتدا به ترور شخصیت می‌پردازد و وقتی موفق نشد به حذف فیزیکی اقدام می‌کند. دیدیم که منافقین چطور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و دیگر شخصیت‌های انقلاب چون شهید مطهری را ترور کردند و به شهادت رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم تاکید کرد: در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی نیز جریان نفاق خدمات ایشان را کتمان می‌کردند به حدی که مقام معظم رهبری فرمودند: «من دلم برای رئیسی سوخت»، این جریان با سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی تمام دستاوردها را نادیده گرفته و فقط با نگاه منفی به نظام و انقلاب موجب یاس و ناامیدی در جامعه شده است. باید این گروه را بشناسیم وگرنه گرفتاری‌های بسیاری را تحمل خواهیم کرد و آسیب‌های جدی‌تری را مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام  و المسلمین حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر آیت الله دکتر بهشتی و یارانش را گرامی می‌داریم و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و بر ادامه راه آنان تاکید می کنیم. منافقان تعداد قابل توجهی از ملت ایران را به خاک و خون کشیدند و شخصیت‌های بزرگی چون شهید بهشتی و یاران صدیقش را از ما گرفتند و ملت را عزادار کردند، به خیال اینکه انقلاب را از پا در آوردند، اما ملت ما بیدارتر و استوارتر به راه خود ادامه داده و در مسیر آبادانی و عزت ایران اسلامی ایستاده است. 

در پایان این مراسم مزار مطهر شهدای هفتم تیر در گلزار شیخان و حرم مطهر حضرت معصومه (س) غبارروبی و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha