کد خبر 259009
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

سردیس شهید آیت الله رئیسی در کرمان رونمایی شد

سردیس شهید آیت الله رئیسی در کرمان رونمایی شد

طی مراسمی از سردیس شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور جمعی از مسئولان در میدان شورای کرمان رونمایی شد.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ سردیس شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی، همزمان با اربعین شهدای خدمت به همت شهرداری کرمان در محل میدان شورا نصب و رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین گفت: از شورای شهر و شهرداری کرمان باید تقدیر کنیم که این کار ارزشمند را انجام دادند تا سالها ماندگار باشد و به پاس خدمات یک شخصیت بزرگ از فرزندان نظام و انقلاب و رهبری در جایگاه ریاست جمهور عمر خودش را وقف خدمت به مردم کرد و با استفاده از مبانی دینی و اخلاقی بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: این جریان همیشه به وسیله انسان هایی که شیفته عدالت هستند هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی به وسیله شخصیت هایی که اعتقادات مذهبی ما را دارند، ادامه دار باشد.

وی با بیان اینکه کرمان شهر مقاومت و شهید سلیمانی نماد ایثار است تصریح کرد: مردم کرمان معروف به کریمان هستند و انسان های با شرف، با معرفت و شخصیت هایی برجسته تربیت کردند، که نشان می دهد در معرفت، شناخت و احترام به شخصیت هایی که فدایی ملت می شوند پیشتاز هستند.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: نصب سردیس شهید رییسی در جایی که نشانه هایی از شهید سلیمانی هم وجود دارد پیوند ارزشمند بین این ۲ شخصیت بزرگ است که برای نسل های آینده پیام دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha