کد خبر 259001
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

گرامیداشت یاد شهید جمهور با احداث یکهزار کلاس درس در اصفهان

گرامیداشت یاد شهید جمهور با احداث یکهزار کلاس درس در اصفهان

عملیات احداث یکهزار کلاس درس با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ استاندار اصفهان در این آیین که بطور نمادین در مدرسه حاج علی لباف برگزار شد گفت: در این روز به یاد ماندنی احداث یکهزار کلاس درس در ۴۰ منطقه استان اصفهان و چهار استان دیگر به پاس یکهزار روز خدمات مجاهدانه و خالصانه شهید جمهور اجرا می شود.

سیدرضا مرتضوی با اشاره به تلاش مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان در اجرای این پروژه بزرگ‌ گفت: یکی از مهمترین مسیرهای تقرب به خداوند متعال، بعد از انجام فرایض دینی امر خیر و گره‌گشایی از امور مردم است.

استاندار اصفهان افزود: مدرسه‌سازی به دلیل فراهم آوردن مسیری برای خودسازی و شکوفایی فرزندان این سرزمین در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

وی با بیان اینکه مدرسه‌سازی بعنوان بستری برای هدایت انسان های بزرگ و آینده ساز جامعه است گفت: این مهم در دولت سیزدهم با جدیت و در اولویت قرار گرفت.

مرتضوی با بیان اینکه خیرین اصفهان در کشور سرآمد هستند، گفت: مؤلفه‌های مهم مردم اصفهان در کشور، شهید پروری و حضور مردم خیر و تعدد مجموعه‌های خیریه در این استان است.

وی با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان کاشمر گفت: ۱۲ کلاس درس از مجموع این بکهزار کلاس به دانش‌آموزان شهرستان کاشمر هدیه شد که گویای همدلی مردم و خیرین اصفهان در امر تعلیم و تربیت در سراسر کشور است.

استاندار اصفهان با انتقاد از رفتار برخی از سیاسیون کشور که از نگاه مکتبی و اخلاقی عبور کرده اند گفت: این افراد گذشته خود را فراموش کردند زیرا تزویر و فریب مردم برای بعضی از افراد ابزار موجهی شده که این موضوع بسیار خطرناک است.

حدود یک میلیون دانش آموز در سال تحصیلی گذشته در ۶ هزار واحد آموزشی استان اصفهان تحصیل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha