کد خبر 258966
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

همسر شهید باکری در گفتگو با «حیات»:

مردم به برنامه‌های کاندیداها رای دهند

مردم به برنامه‌های کاندیداها رای دهند

مدرس گفت: من از همه مردم دعوت می کنم با انتخاب فرد اصلح در انتخابات شرکت کنند و با آشنایی با برنامه هایی که کاندیداها برای آینده کشور دارند فرد مورد نظر را برگزینند.

صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: با توجه به حادثه غم‌انگیزی که برای رئیس جمهور کشورمان اتفاق افتاد، انتخابات پیش رو اهمیتی دوچندان پیدا می کند؛ چراکه می تواند آینده فرزندان کشور را رقم زده و پیشرفت کشور را تضمین کند.

وی ادامه داد: من از همه مردم دعوت می کنم با انتخاب فرد اصلح در انتخابات شرکت کنند و با آشنایی با برنامه هایی که کاندیداها برای آینده کشور دارند فرد مورد نظر را برگزینند.

همسر شهید مهدی باکری در پایان اظهار کرد: حماسه آفرینی مردم در روز هشتم تیرماه سال 1403 می تواند آینده را رقم بزند و امیدوار هستم که مردم مانند همیشه کشور را از گزند دشمنان محفوظ داشته و عالی ترین فرد را برای مقام اجرایی کشور انتخاب کنند.

به گزارش حیات؛ پس از شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه امسال با انتخاب فرد اصلح از میان 5 کاندیدای ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha