کد خبر 258962
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد؛

ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز برگزاری انتخابات فعال است

ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز برگزاری انتخابات فعال است

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: ادارات ثبت احوال سراسر کشور، از آغاز تا پایان ساعت رای گیری در روز برگزاری انتخابات فعال بوده و به مراجعان خدمت ارائه می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، هاشم کارگر، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، اظهار کرد: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه، برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات هویتی، از جمله استعلام شماره ملی، پاسخگویی و رفع مشکلات هویتی مراجعان در تمامی ادارات ثبت احوال کشور صورت گرفته است و تمامی ادارات ثبت احوال پاسخگوی مراجعان هستند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به سهولت انجام کار در شعب اخذ رای در روز ۸ تیر نیز افزود : در این خصوص برای تسریع در روند کار شعب اخذ رای و رفع مشکلات هویتی رای دهندگان، در تمامی ادارات کل ثبت احوال استان ها، مرکز تماسی جهت استعلام هویتی (شماره ملی) فعال شده است و مسئولان شعب می توانند در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، با هماهنگی ستاد انتخابات استان با مرکز تماس مستقر در این ادارات کل تماس بگیرند.

گفتنی است، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی»، «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»  داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha