کد خبر 258953
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

قاچاقچی سوخت در خدابنده بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی سوخت در خدابنده بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه شد

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده از محکومیت ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ رضا شکوهی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده افزود: پرونده حمل هزار و ۸۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۵۵۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گفته شکوهی، شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۵۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خدابنده هنگام بازرسی خودروهای عبوری از یک دستگاه وانت، محموله سوخت را به ظن قاچاق کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

وی با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را برای رسیدگی به خود اختصاص می دهد.

شکوهی خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، خاطر نشان کرد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha