کد خبر 258889
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

مشارکت بیشتر در انتخابات قطعا منجر به انتخاب بهتری خواهد شد + فیلم

مشارکت بیشتر در انتخابات قطعا منجر به انتخاب بهتری خواهد شد + فیلم

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: هرگاه مردم با مشارکت بیشتری در صحنه حاضر شدند در نهایت انتخاب بهتری صورت گرفته و امیدوارم در این انتخابات نیز همین اتفاق بیافتد.

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باتوجه به فرارسیدن یک انتخابات زود هنگام در تیرماه امسال برای تشکیل دولت چهاردهم، توصیه من به همه هم‌قگران و صاحب‌مطران و مردم خوب جامعه این است که هم در انتخابات شرکت کرده و هم دیگران را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با تاکید براینکه مشارکت حداکثری مردم می‌تواند به انتخاب بهتری منجر شود، افزود: هرگاه مردم با مشارکت بیشتری در صحنه حاضر شدند، در نهایت انتخاب بهتری صورت گرفته و امیدوارم در این انتخابات نیز همین اتفاق بیافتد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش  برجسته نامزدهای انتخابات در برگزاری یک انتخابات سالم تاکید کرد: هرچقدر که نامزدها با منطق درست‌تر، اخلاقی‌تر و برنامه محورتر گفتگو کنند، مردم به آن‌ها گرایش بیشتری نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: مردم البته با کسانی که آمارهای دروغ ارائه می‌دهند و به تهمت و تخریب مشغول هستند، میانه‌ای ندارند و هرکس که در این وادی قدم بزند، از چشم مردم خواهد افتاد.

فیاضی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم برای پیشرفت و توسعه و عمران و آبادانی کشور و برون‌رفت مردم از وضعیت مشقت‌آمیز کنونی کاندیدا اصلح را از میان نامزدها انتخاب کنند و این انتخابات ره‌آورد شیرینی برای مردم داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha