کد خبر 258869
۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر اعلام کرد:

وجود ۲۰ هزار رأی اولی دانش‌آموزی استان بوشهر

وجود ۲۰ هزار رأی اولی دانش‌آموزی استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وجود ۲۰ هزار رأی اولی دانش‌آموزی در استان بوشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری یک فرصت شایسته است و دانش‌آموزان رأی اولی استان بوشهر در آن مشارکت فعال خواهند داشت.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ علی موحدی  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهربا اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در جمعه 8 تیرماه اظهار داشت: تمام جهان به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته‌اند و حضور حداکثری در این عرصه اقتدار نظام را بیش از پیش نمایان می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات در آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در این راستا همایش رأی اولی‌ها دانش‌آموزان در 18 منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تداوم همایش رأی اولی‌ها دانش‌آموزان استان تا چهارشنبه 6 تیرماه تصریح کرد: این همایش با مشارکت دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا برگزار می‌شود.

موحدی با اشاره به وجود 20 هزار رأی اولی دانش‌آموزی در استان بوشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری یک فرصت شایسته است و دانش‌آموزان رأی اولی استان بوشهر در آن مشارکت فعال خواهند داشت.

وی از راه‌اندازی پویش‌های مختلف برای حضور حداکثری خانواده فرهنگیان استان بوشهر در انتخابات 8 تیر ماه خبر داد و بیان کرد: در این راستا ضمن اجرا سرود دانش‌آموزی، تریبون آزاد در محل اجرا همایش رأی اولی‌ها دانش‌آموزان استان ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر استفاده از استادان دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران در همایش رأی اولی‌ها دانش‌آموزان استان را از دیگر برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: برنامه شور انتخاباتی رأی اولی‌ها دانش‌آموزان و دهه هشتاد در حال اجراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha