کد خبر 258713
۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳

پیش بازی روز دوازدهم یورو ۲۰۲۴؛

مدعیان قهرمانی علیه یکدیگر

مدعیان قهرمانی علیه یکدیگر

امروز در دو زمان مختلف چهار دیدار جذاب یورو ۲۰۲۴ را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در ادامه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ امروز شاهد انجام ۴ دیدار هستیم. 


هلند - اتریش/ ۱۹:۳۰

هلند در دیداری سرنوشت‌ساز در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، به مصاف اتریش می‌رود. 

هلند (رتبه هفتم رنکینگ فیفا): با کسب تساوی بدون گل مقابل فرانسه در روز جمعه، حالا صاحب ۴ امتیاز از دو بازی هستند. آن‌ها برای قطعی کردن صعود به دور بعد، در بازی سه‌شنبه فقط نیاز به فرار از شکست دارند.

اتریش (رتبه بیست و پنجم رنکینگ فیفا): با پیروزی ۳-۱ مقابل لهستان، حالا شانس بیشتری برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی دارند. شاگردان رالف رانگنیک تمام تلاش خود را می‌کنند تا با کسب امتیاز بیشتر از هلند، به رتبه دوم گروه صعود کنند.

در یک نگاه کلی، تیم ملی هلند نسبت به اتریش برای صعود به دور بعد وضعیت بهتری دارد، اما نباید از انگیزه بالای اتریش غافل شد.


فرانسه - لهستان/ ۱۹:۳۰

پس از دو نمایش نه‌چندان رضایت‌بخش، آبی‌ها در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف عقاب‌هایی می‌روند که شانس صعود به دور حذفی را ندارند.

تیم‌های فرانسه و لهستان در دیداری از هفته سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند. فرانسه پس از یک برد و یک تساوی، مقابل لهستانی صف‌آرایی می‌کند که با صفر امتیاز، دیگر شانسی برای رسیدن به دور حذفی ندارد.

اگر چه حذف زودهنگام لهستان از جام ملت‌های اروپا قطعی شده، اما جدال فردا برای فرانسه حیاتی خواهد بود. خروس‌ها در جنگ صدرنشینی گروه D با هلند، به پیروزی مقابل عقاب‌ها نیاز دارند.


انگلیس - اسلوونی/ ۲۲:۳۰

تیم ملی انگلیس و اسلوونی در چارچوب بازی سوم گروه C یورو 2024 به مصاف هم می‌روند. در حال حاضر سه‌شیرها با چهار امتیاز در صدر جدول قرار گرفته‌اند و اسلوونی با اندوخته دو امتیازی خود امیدوار است مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را دریافت کند. شاگردان گرت ساوتگیت مانند دو بازی گذشته، پیش از کسب پیروزی باید نشان دهند که می‌توانند با بزرگان جام در مسیر قهرمانی رقابت کنند.

آن‌ها پس از دو نمایش بسیار بد مقابل صربستان و دانمارک، فشار رسانه‌ها و بازیکنان سابق تیم ملی را احساس می‌کنند. روزهای گذشته گری لینکر و آلن شیرر انتقادهای بسیار تندی علیه بازیکنان انگلیس مطرح کرده بودند که با واکنش هری کین همراه شد. کاپیتان انگلیس روز گذشته در نشست خبری حاضر شد و اعلام کرد که صحبت‌های بازیکنان سابق سه‌شیرها تاثیر منفی روی بازیکنان دارد. 


دانمارک - صربستان/ ۲۲:۳۰

صربستان پس از عملکردی قابل احترام مقابل انگلیس در بازی افتتاحیه، به دنبال کسب امتیاز و حفظ جایگاه خود در کورس صعود از گروه C است. خط حمله زهردار این تیم به رهبری دوشان ولاهوویچ، در کنار هافبک خلاق، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، می تواند خطری جدی برای دروازه دانمارک باشد. با این حال، صربستان باید در فاز دفاعی هوشیار باشد، چرا که نقاط ضعفی در مقابل حملات سریع حریفان از خود نشان داده است.

دانمارک علیرغم برخورداری از بازیکنان باتجربه همچون کریستین اریکسن، در بازی مقابل اسلوونی عملکردی ناامید کننده ارائه داد و با کسب تساوی، دو امتیاز حساس را از دست داد. این تیم نیاز مبرم به کسب پیروزی در این دیدار دارد تا همچنان برای صعود به مرحله حذفی امیدوار باقی بماند. خط میانی قدرتمند دانمارک می تواند نبض بازی را در اختیار بگیرد، اما آنها باید در خط حمله بر روی خلق موقعیت و استفاده بهینه از فرصت ها تمرکز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha