کد خبر 258507
۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

منصوری عنوان کرد:

دشمن از دیپلماسی مقتدرانه جلیلی می‌ترسد

دشمن از دیپلماسی مقتدرانه جلیلی می‌ترسد

رئیس ستاد جلیلی با بیان اینکه جلیلی، دیپلماسی عزتمندانه و مقتدرانه را دنبال می‌کند نه دیپلماسی ذلیلانه و التماسی گفت: زمانی برخی دیپلمات‌های کشور پیش کشورهای عربی زانو می‌زدند یا رگ گردنشان برای ارتباط با کشورهای سلطه گرد بیرون میزد گذشت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس ستاد جلیلی امشب در اجتماع حامیان سعید جلیلی در ورزشگاه عضدی رشت با بیان اینکه در آستانه انتخابات تاریخی و یک انتخاب سرنوشت ساز هستیم، گفت: ما در انتخابات ریاست جمهوری، کسی را انتخاب خواهیم کرد که امتداد دولت شهید رئیسی باشد و معتقدیم این مسیر راه ناتمامی است که باید تکمیل شود و به اتمام برسد. 

وی با بیان اینکه بعد از بررسی گزینه‌های داوطلبی برای ریاست جمهور، به این نتیجه رسیدیم که بر مبنای باور و تحلیل عمیق، سعید جلیلی شبیه‌ترین افراد به شهید جمهور است، افزود: در شرایط فعلی به فردی نیاز داریم تا در کشور حاکمیت دوگانه ایجاد نکند و کشور را در ریل اصلی خود و حکمرانی در راستای اهداف انقلاب هدایت کند. 

منصوری با بیان اینکه برخی از رؤسای جمهور گذشته خلاف فرمایشات رهبری موضع‌گیری و عمل می‌کردند و در کشور جریان دوگانه رقم می‌زدند، گفت: مردم کشور ما، تاب و توان دعواها و نزاع‌ها و سیاسی ندارند و دنبال آرامش هستند. 

رئیس ستاد جلیلی با بیان اینکه شهید رئیسی برای حل مشکلات مردم، مکرر به استان‌ها سفر می‌کرد تا بدون واسطه مشکلات را ببیند و حرف‌های مردم را بشنود و با رویکرد حل مسئله، مشکل را بر طرف می‌کرد، تصریح کرد: ما، سعید جلیلی را از جنس رئیسی و همان راه شهید جمهور برای حل مسئله می‌دانیم و معتقدیم برای تحقق یک دولت اسلامی، کارگزاران و مدیران تراز انقلاب اسلامی، باید مدیرانی از جنس پاکستی، ساده زیستی و تعامل با مردم برای حل مسئله وارد میدان و سکاندار باشند که جلیلی دارای چنین خصوصیاتی است. 

وی با بیان اینکه امروز کشور به تصمیمات قاطع دارد، گفت: رئیس جمهور ما، فقط رئیس جمهور ایران نیست بلکه رئیس جمهور محور مقاومت و پشتیبان منطقه نیز است و چشم دنیا امروز به کشور ماست، ما اگر اینجا تصمیم بگیریم فقط برای 85 میلیون نفر تصمیم گرفته نمی‌شود و رئیس جمهور کشور ما در جهان اسلام جریان‌ساز است. 

منصوری با بیان اینکه جلیلی، دیپلماسی عزتمندانه و مقتدرانه را دنبال می‌کند نه دیپلماسی ذلیلانه و التماسی و دشمن از همین می‌ترسد، افزود: زمانی که برخی دیپلمات‌های کشور پیش امرای کشورهای عربی زانو می‌زدند یا رگ گردنشان برای ارتباط با کشورهای سلطه‌گر بیرون می‌زد گذشت ولی امروز همان‌ها حرف‌های روشنفکری می‌زنند ولی باید بدانند که مردم ما شما را تجربه کردند و عملکرد شما را دیدند. 

وی با بیان اینکه دولتمردان گذشته آب خوردن مردم و چرخیدن سانتریفیوژها و غیره را به مذاکره و ارتباط با آمریکا گره زده بودند، تصریح کرد: مردم دیدند که چگونه با آن‌ها با پررویی صحبت کردید و توان دفاعی کشور را زیر سوال بردید و با اعتماد به نفس کاذبتان، اقدامات شهید تهرانی مقدم را قصد داشتید زیر سوال ببرید ولی دولت سیزدهم در میدان دیپلماسی با اقتدار وارد شد و موفق به ارتباط با کشورهای زیادی در پنج قاره شد. 

وی با بیان اینکه ما به دنبال دعوا در انتخابات نیستیم و عرصه رقابت سیاسی برای ما عرصه مومنانه و اعتدال بوده و بر مبنای این حجت وارد این صحنه شدیم، گفت: برخی در جریان انتخابات دنبال ایجاد تردید هستند و شایعاتی را مطرح می‌کنند ولی اعلام می‌کنم که برای آمدن به انتخابات حجت داریم و برای کنار رفتن هیچ حجتی وجود ندارد، مسیر انتخابات، مسیر بازی با افکار عمومی نیست. 

منصوری با بیان اینکه جلیلی توان بسیج ظرفیت‌ها را دارد، افزود: برای ریاست جمهوری به حکمران نیاز داریم، گفت: جلیلی در دوران حیات رئیسی، با ایده‌ها نظری و سیاست‌گذاری کارشناسی به کمک دولت سیزدهم آمد و انتخاب او به عنوان رئیس جمهور ادامه دولت شهید جمهور است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha