کد خبر 258502
۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ثبت نام غیر حضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام غیر حضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران که حقوق خود را از بانک های رفاه شهر تهران دریافت می نمایند می توانند به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند ولی این موضوع شامل سایر بازنشستگان نمی شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی امروز به پایان می رسد. اما سوال بازنشستگان این است که آیا برای ثبت نام این وام می توان به صورت غیر حضوری اقدام کرد؟ 

ثبت نام غیر حضوری بازنشستگان تامین اجتماعی از این سایت

صرفا بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران که حقوق خود را از بانک های رفاه شهر تهران دریافت می نمایند امکان ثبت نام به صورت غیر حضوری دارند؛ آن هم به شرط ها و شروط ها. 

به علت ازدحام جمعیت مقابل درب کانون در جهت رفاه حال آن دسته از بازنشستگانی که کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران را ندارند برای ثبت نام وام  نیازی به کارت عضویت نمی باشد و بازنشستگان محترم می توانند در ردیف شماره عضویت ۵ بار عدد صفر را وارد نمایند و در ردیف تاریخ اعتبار ۱۴۰۳۱۲۰۱ را وارد کنند. دقت کنید این مطلب صرفا مخصوص بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران می باشد و بازنشستگان شعبات تامین اجتماعی سایر شهرستان  های استان تهران مانند شمیران، شهر ری، قرچک و ..... همچنین سایر استان های کشور مانند البرز، قزوین و ... را شامل نمی شود در صورت ثبت نام درخواست آنها ابطال  و ترتیب اثر داده نخواهد شد و کانون بازنشستگان شهرستان تهران مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. 

وام بازنشستگان تامین اجتماعی و جزئیات آن

بازنشسته گرامی در صورت تخصیص سهمیه  از طرف سازمان تامین اجتماعی وام به صورت غیر حضوری به واجدین شرایط پرداخت می گردد.

ابتدا می بایست وارد سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی، به نشانی اینترنتی vaam.kabtatamin.ir شوید. سپس، گزینه ثبت نام وام را از بالای صفحه، انتخاب نمایید. 

سایر بازنشستگان تامین اجتماعی می بایست به کانون های بازنشستگان استان خود مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha