کد خبر 258443
۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبر داد:

کشف ۲۵۴ کیلو تریاک در کارتن های خرما

کشف ۲۵۴ کیلو تریاک در کارتن های خرما

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۵۴ کیلو تریاک جاساز شده در کارتن های خرما در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرهنگ مهدی پورامینایی  فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی مستقر در ترمینال مسافربری با همکاری اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۹ از قصد قاچاقیان برای انتقال یک محموله موادمخدر مطلع شدند و با واکاوی های انجام شده خودرویی که حامل این محموله بود را در محدوده ترمینال مسافربری شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۲۵۴ کیلو تریاک که در بسته های خرما جاساز و در این خودرو مخفی سازی شده بودند را کشف و از انتقال آن ها از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه کامیون نفتکش حامل ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با چهار پلمب و مدارک جعلی خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه پور گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی سیرجان هنگام گشت زنی در محور سیرجان به شهربابک یک دستگاه کامیون نفتکش را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون که دارای چهار پلمب و مدارک جعلی حمل روغن صنعتی بود ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات هموطنان گرامی است اظهار داشت: سوخت های قاچاق به شرکت نفت این شهرستان تحویل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل تیراندازی در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا نجارزاده اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی در شهرستان رودبارجنوب، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ نجارزاده ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس اطلاعات و در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر تیراندازی اعتراف کرده و از این متهم ۲ قبضه سلاح به کار رفته نیز کشف شد.

سرپرست انتظامی رودبارجنوب با اشاره اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۶ کیلو شیشه از کامیون عبوری از سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۱۶ کیلوگرم شیشه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۶کیلو شیشه کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این عملیات و تحویل متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هرگونه اخبار در این باره را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دپو سوخت قاچاق در رفسنجان لو رفت

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی به صورت دپو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیری سبتکی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی از دپو سوخت قاچاق در یک کارگاه ضایعاتی متروکه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ امیری سبتکی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عامل تیراندازی در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری یک نفر عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا فیرزوبخت اظهار داشت: درپی وقوع چند مورد تیراندازی در حوزه استحفاظی پاسگاه علی آباد شهرستان جیرفت، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه علی آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی یک نفر متهم را در این زمینه شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیری کردند.

وی ضمن اشاره به کشف سلاح و مهمات به کار رفته شده در این تیراندازی بیان داشت: متهم علت تیراندازی را اختلاف شخصی و قدرت نمایی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

قاتل مسلح شهروند کهنوجی در هرمزگان دستگیر شد

سرپرست انتظامی شهرستان کهنوج از کشف قتل مسلحانه یک مرد جوان و دستگیری قاتل آن در استان هرمزگان خبر داد.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی در تشریح این خبر گفت: اواسط مهرماه سال ۱۴۰۱ در پی وقوع قتل مسلحانه مردی جوان در یکی از محله های شهرستان کهنوج و متواری شدن عامل این قتل، اقدامات تخصصی پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی افزود: در این راستا با توجه به خروج قاتل از حوزه استان کرمان و زندگی مخفیانه، تلاش های ماموران پلیس آگاهی در همان زمان به نتیجه نرسید اما با پیجویی های بی وقفه کارآگاهان خبره پلیس در نهایت پس از گذشت ۲۱ماه، سرنخی از حضور قاتل فراری در استان هرمزگان به دست آمد و تحقیقات تکمیلی نیز تا حصول اطمینان دنبال شد.

سرپرست انتظامی کهنوج تصریح کرد: در این راستا ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی و دو هفته پایش نامحسوس مخفیگاه این قاتل در استان هرمزگان در نهایت وی را دستگیر و این فرد را پس از اعتراف به انجام قتل به سبب اختلافات شخصی به مرجع قضایی تحویل دادند.

دستگیری عاملان نزاع در شهربابک

فرمانده انتظامی شهربابک از دستگیری عاملان نزاع رخ داده در یکی از پارک های این شهر خبر داد.

سرهنگ حسن عبدلی در این خصوص گفت: در پی وقوع نزاع دسته جمعی بین چند جوان در یکی از پارک های سطح شهر، ماموران انتظامی به محل اعزام و ضمن جلوگیری از افزایش تنش بین چند جوان، دو متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: در ادامه نیز ماموران با حضور در بیمارستانی که افراد مجروح به آنجا منتقل شده بودند ۳ نفر از دیگر عاملان دخیل در این نزاع را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهربابک با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی عاملان نزاع به مراجع قضایی از خانواده ها خواست با توجه به شروع فصل تابستان و ایام تعطیلی مدارس، کنترل و نظارت بیشتری بر فرزندان جوان خود داشته باشند تا اینگونه موارد رخ ندهد.

شناسایی عاملان برداشت ۷۳۳ میلیون از حساب ۲ شهروند سیرجانی

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: افردی که اقدام به برداشت ۷۳۳ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب ۲ شهروند کرده بودند شناسایی و این وجوه بازگردانده شد.

سرهنگ جواد خواجه پور در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت ۲ نفر مبنی بر این که از طریق دریافت یک پیام حاوی لینک، وارد لینکی در خصوص برنامه معیشتی یارانه و نصب همراه بانک از طریق گوگل شده اما بعد از ورود مبالغ ۲۳۳ میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی آنان برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با استعلامات انجام شده پلیس فتا، درگاه و مالک کارت های بانکی مقصد که این وجه به آنها واریز شده شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی قضایی حساب متهمان مسدود و با اقدامات صورت گرفته این وجوه به حساب شاکیان بازگشت داده شد.

فرمانده انتظامی سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده های واهی برنده شدن در مسابقات، واریز سود سهام عدالت،سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی، خرید ارزان و زیر قیمت بازار و پیام های دارای لینک برنامه های معیشتی کالا برگ که به صورت جعلی در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شوند به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با اینگونه موارد از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir آن را پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha