کد خبر 258440
۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

استاندار بوشهر خبر داد:

واگذاری ۱۷هزار قطعه زمین مسکونی در بوشهر به مردم

واگذاری ۱۷هزار قطعه زمین مسکونی در بوشهر به مردم

 استاندار بوشهر گفت: ۱۷ هزار قطعه زمین مسکونی در راستای توسعه ساخت و ساز و ایجاد سرپناه به افراد واجد شرایط در مناطق شهری و روستایی این استان در دولت سیزدهم واگذار شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ احمد محمدی زاده استاندار بوشهر روز یکشنبه در آئین واگذاری ۳۵۰ قطعه زمین در بوشهر به خانواده شهدا اظهار کرد: همزمان با دولت سیزدهم۲ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان بوشهر الحاق شده و تاکنون هفت هزار قطعه زمین نیز به افراد در شهرها واگذار شده است.

وی افزود: در مدت یادشده یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار زمین نیز به روستاهای استان بوشهر الحاق شده که بر این اساس ۱۰ هزار قطعه زمین به مردم مناطق روستایی در حال واگذری است.

محمدی زاده یادآور شد: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و باید بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تامین زمین و مسکن از شعارهای اساسی دولت مردمی ایران قوی بوده و در سه سال اخیر در استان بوشهر، اقدامات بی نظیری در این عرصه انجام شد.

وی ادامه داد: قانون نهضت ملی مسکن در استان بوشهر با شتاب و کیفیت مطلوبی در حال اجراست و امروز نیز ۳۵۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده شهدا در همین راستا واگذار شد.

محمدی زاده گفت: در ۳۳ ماه اخیر در حوزه‌های مختلف، کارهای بزرگی انجام شده که در زمینه ساخت مسکن ، سدسازی، آب شیرین کن و جاده سازی، درمان، اشتغال و تولید شاهد تلاش شبانه روزی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha