کد خبر 258434
۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷

رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد؛

ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد/ فقط یک درصد پزشکان درآمد کلان دارند

ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد/ فقط یک درصد پزشکان درآمد کلان دارند

رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد که ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، امیر رضا عابدی رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بسیاری از زوج‌ها به دلایل متعدد فقط خانم‌ها تحت بررسی پزشکی قرار می‌گیرند و آقای خانواده پس از چند سال به یاد این می‌افتد که باید تحت معاینه قرار گیرد و تازه به پزشک مراجعه می‌کند و متوجه می‌شوند که مشکل از آقا بوده است.

وی بیان کرد: مشکلات ناباروری آقایان طیف وسیعی را شامل می‌شود از بیماری‌های قابل علاج ساده‌ای مانند واریکوسل و بیماری‌های ژنتیک گرفته تا مشکلات هورمونی و نعوذ. بیشتر این بیماری‌ها قابل درمان هستند و ما می‌توانیم آنها را بهبود بخشیم. حتی با تکنیک‌های جدید درمان ناباروری، می توان مشکلات باروری را در مردان رفع کرد و آنها می توانند بچه‌دار شوند.

رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: مرکز رویان اکنون به عنوان یکی از ۱۰ مرکز برتر دنیا در زمینه درمان ناباروری شناخته می‌شود. خیلی از کارهایی که مربوط به ناباروری است را در ایران انجام می‌دهیم از قبیل اهدای جنین، رحم اجاره‌ای، اهدای تخمک و بسیاری دیگر کارها و اقدامات تشخیصی چون دی اف آی که در دنیا انجام می‌شود ما در داخل کشورمان انجام می‌دهیم.

عابدی همچنین گفت: خوشبختانه یا شوربختانه هزینه درمان در ایران خیلی ارزان است. از کشورهای عربی مانند عراق و دوبی و همچنین از ترکیه و آذربایجان زوج‌های زیادی برای درمان ناباروری به ایران می‌آیند. گاهی از کشورهای اروپایی هم می‌آیند. دلیل دیگر مراجعه این درمان‌جویان خارجی اقدامات بسیار پیشرفته و پزشکان حاذقی است که ما در داخل کشورمان داریم. در این زمینه در حد کشورهای اروپایی هستیم. بهترین مراکز درمان ناباروری را در ایران داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha